سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

هوای دلم آفتابی است اما ...



این روزها هوای دلم آفتابی آفتابی است ...


اما ...

 

اما دل دلم می خواهد ابری شود و ببارد، طوفانی شود، بادها بوزند و دلم برقصد با نوای معشوقم ...


دلم دنبال بهانه ای است و من پیدایش نمیکنم؟


معشوقا! م ه ر ب ا ن ا! ای نزدیکترین ب من! چقدر فاصله ام با تو زیاد است ب اندازه کمی بیشتر از هفت آسمان ...

 

ولی نه آنکه گفته ای من طلبنی! فریاد سردار نوعی اقدم درونم فریاد می کشد با همان صدای آشنایش ...



من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقه و من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته

 

خدایا تو را می جویم ...


خسته ام از دنیا! خسته ام از پیله ام! می خواهم پروانه شوم و ب پرواز درآیم و بر شمع وجود معشوقم بسوزم و دم بر نیاورم ک او دیه من است.


استغاثه های العفوم به پاست. فریاد ادرکنی ام. ناله های من لی غیرک. آخر کسی جز تو ندارم. ای همه کسم. همه چیزم توست.


م ه ر ب ا ن ا


معبودا ...


کلمات دکتر بهتر از من با تو آشنایند ...


خدایا به سوی تو می‌آیم و از تو کمک می‌خواهم، جز تو دادرسی و پناه‌گاهی ندارم، بگذار فقط تو بدانی، فقط تو از ضمیر من آگاه باشی. اشک دیدگان خود را به تو تسلیم می‌کنم.


دل غمزده و دردمندم آرزوی آزادی می کند، وروح پژمرده ام خواهش پرواز دارد، تا از این غربت کده سیاه، ردای خود را به وادی عدم بکشاند و از بار هستی برهد، و در عالم نیستی فقط با خدای خود به وحدت برسد.


ملتمس دعا


ـ روی سخنم با توست! تویی ک تازگی یافته ام تو را. انگار آن بالاها آشنا داری! عهدی نبسته ام ولی عهد میبندم ک تا لحظه ی مرگم با تو باشم و پایش را با خون انگشت میزنم ک بدانی هستم تو هم نظرت و نگاهت را نبند.


ـ حرفهای اینبارم زیاد خوب نیس! اصلا حالم خوب نیس. حرفها و نوشته هایم را زیاد جدی نگیرید ...


ـ دعای مومن در حق مومن ب استجابت نزدیکتر است، دعا بفرمایید ...


ـ با حرفهای دکتر چمران این روزها بیشتر حال می کنم ...


والعاقبه للمتقین

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مانیفیست جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

ادعونی استجب لکم...
سلام یادمون نره خدا همیشه انتظار ما رو میکشه که صداش بکنیم!

بیاید توی وبم یادی از یوسف گمگشته ی سپاه اسلام بکنیم

سلام ممنون از حضورتون ...

باران... جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

باتوام، باتو، خدا

یک کمی معجزه کن
چند تا دوست برایم بفرست
پاکتی از کلمه جعبه ای از لبخند نامه ای هم بفرست...
کوچه های دل من باز خلوت شده است
قبل از اینکه برسم دوستی را بردن یک نفر گفت به من:
باز دیر آمده ای دوست قسمت شده است.

باتوام، باتو، خدا
یک دل قلابی یک دل خیلی بد چقدر می ارزد؟
من که هرجارفتم جار زدم:
شده این دل حراج بدوید یک دل مجانی قیمتش یک لبخند
به همین ارزانی...
هیچ وقت اما هیچ کس قلب مرا قرض نکرد هیچ کس دل نخرید...

با توام، باتو، خدا

پس بیا،این دل من ،مال خودت
من که دیگر رفتم اما ببر این دل را
دنبال خودت

سلام علیکم ...
باز وبلاگ سفید رو مورد لطف قرار دادید ...
ى متن بلند رو در نظر گرفته بودم ک بنویسم در ادامه نوشته هاتون چون خسته راه بودم نشد؛
موفق باشید

تنها جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام.متن جالبی بود
آسان نیست مگرآنچه راکه توآسان گیری حضرت محمد(ص)
خدایاتوراغریبانه دیدم غریبانه غریبت شدم,تورابخشنده پنداشتم وگنهکارشدم,توراوفاداردیدم وهرجاکه رفتم بازگشتم,توراگرم دیدم ودرسردترین لحظه سراغتان آمدم,تومراچه دیدی که وفادارماندی.......؟(این چنین هست کرم خدا ...)

سلام علیکم ...
ممنون براى حضور دوباره تون ...
ب قول خودتون متن جالبى بود و این رو هم اضافه مى کنم ک خدا رو با نوشته هاى چمران دوباره یافته ام ...
والعاقبه للمتقین

ابراهیم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام نه خسته حاجى
انشالله عاقبتت مثل دکتر بشه...

سلام داداشی ...
یاشا قردش ...

m.t یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام،حاجی مداحی وبلاگت به دلم آتیش زد، رمضان آمد و هنوز من و این دل آلوده... تا حالا دیدی کسی با لباس کثیف به مهمونی بره... التماس دعا

سلام بزرگوار ...
شما هم دعا بفرمایید سر سفره افطارهای این روزهاتون ...

رهرو یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

ای اشک مقدس! سلام خالصانه مرا بپذیر.

تو ای اشک! عصاره ئ وجودی.تو آتشفشان قلب سوزانی که می جوشی و می سوزی و در دیدگاه انسان به عالم وجود قدم میگذاری ای اشک ! ای انیس شبهای تار من ای آنکه در اوج صعود به سوی معراج مرا همراهی کردی ای آنکه در سخت ترین دردها و کشنده ترین غم ها قلب مجروحم را تسکین بخشیده ای ای آنکه وجودم را تطهیر کردی و مثل طفلی معصوم از گناهان پاکم نمودی ای آنکه مرا ذوب کردی و کیمیا صفت وجود خاکیم را به خدا رساندی ای آنکه مرا نیست کردی از خود خواهی و خودبینی نجاتم دادی مرا به مرحله فنا رساندی که جز خدا نبینم و جز خدا نگویم و جز خدا نخواهم
ای خدای بزرگ آنچنان عشق خود را در دل ما جایگزین کن که جایی برای دیگری نماند آنچنان روح ما را تسخیر نما که هوای دیگری نکند آنچنان همه هستی ما را از وجود خود پر کن که از همه کس و از همه چیز بی نیاز باشیم.

آنقدر به ما معرفت ده که جز تو کسی را نپرستیم آنقدر به ما عزت ده تا در برابر هیچ طاغوتی به زمین نیفتیم آنقدر به ما شجاغت ده که در مقابل هیچ ظالمی تسلیم نشویم

(بخشی از نیایشهای شهید چمران)

سلام علیکم ...

ممنون از حضور و متن بسیار زیباتون ...
واقعا زیبا بود. ممنون

رهرو دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

علیک سلام...
ممنون از شما که مارو با متن های جناب دکتر آشنا کردین...
خداقوت

نینجای سایبری چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام علیکم بروزممممممم.....از امسال سعی کنیم اراف نکنیم ..خدایا به حق این شبای عزیز هیچ سفره ای خالی نمونه

سلام علیکم ...

دوستان منظور نویسنده "اسراف" هس، آخه خودم دو ساعت درگیر بودم تا بخونم ...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد