سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای



اللَّهُمَّ لا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنْ صِیَامِنَا إِیَّاهُ فَإِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِی مَرْحُوما وَ لا تَجْعَلْنِی مَحْرُوما




بسوز ای دل...


تمام شد این "شَهرٌ عَظَّمتَهُ و کَرَّمتَهُ و شَرَّفتَهُ و فَضَّلتَهُ عَلَی الشُّهُورِ "


بسوز ای دل، یازده ماه باید صبر کنی ...

 

شوال، ذی القعده، ذی‌الحجه، محرم ...


وای محرم ...


این روزها، نزدیکی‌های غروب که تشنگی طاقتمان را طاق می‌کند، لبهای‌مان که از خشکی ترک می‌خورد، ناخودآگاه بغض گلومان را می‌گیرد، همه دلیلش را می‌دانیم، بسوز ای دل، که چقدر هوای حرمشان را کرده‌ای ...



"السلام علیک یااباعبدالله و السلام علیک یا اباالفضل العباس"


 

محرم هم که بگذرد، صفر، ربیع‌الاول، ربیع‌الثانی، جمادی‌الاولی، جمادی‌الثانی !!!


فاطمیه را چه کنیم، مگر غمی بالاتر از غم بی‌مادری هم هست؟ مادر که نباشد، مزاری هم که نباشد، سوز دل سوخته‌مان را کجا درمان کنیم ...


السلام علیک یا ام ابیها یا فاطمه الزهرا

 


رجب، شعبان ...


از اول شعبان، ضربان قلب‌ها بالا می‌رود، همه امیدشان به سر آمدن انتظار است...


خدا کند این‌طور نباشد که وقتی نیمه شعبان رسید، کسی در گوش‌مان بگوید: آیا برای ظهور آماده‌اید؟ و سرها از شرمنگی پایین بیفتد و دل باز هم بسوزد ...

 

اگر خدا بخواهد و این یازده ماه را باشی و بسوزی؛ انتظارت به سر می‌آید و رمضانی دیگر را آغاز می‌کنی ...

 

بسوز ای دل ...

بسوز ای دل ...

بسوز ای دل ...

بسوز ای دل ...

بسوز ای دل ...

رمضان دارد تمام می‌شود ...



حاجی نوشت: متن رو از ی جایی کپی کردم با تغییرات جزئی گذاشتم تو "سفید" !!!

ی مسئله‌ای واسه حاجی تو جریان هس،‌ چند تا از رفقا تو جریانش هستند. دعام کنید اون چیزی ک صلاح هس رو !!!

ی چند بار هس می‌خوام راجع ب مسائل سیاسی بنویسم، چند تا مطلب هم تو چرکنویس وبلاگم دارم و تا نصفه نوشتم ولی هیچ کدوم ب دلم ننشسته. این رو گفتم ک بگم چند بار خواستم آپ کنم اما نشده خب ...

دهه آخر رمضان! فوق فوق‌اش 6 یا 7 روز مهمون خداییم. شدید واسم دعا کنید ها !!!


راستی

خیلی وقت هست ننوشتم همینی ک می‌خوام بنویسم رو ...


والعاقبه للمتقین



نظرات 9 + ارسال نظر
بیر الله بنده سی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

خصوصی بود ها نظرم. یادم رفت بگم حاجی. یه وقت انتشارش ندی آبروم میره.

سلام اون رو یکی رو انتشار ندادم. ولی این رو چرا ... !!!

ابراهیم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام به داداش حاجی
عالی نوشتی راستی دعای ما که به جایی نمی رسه اما دعات کردم انشالله همون که صلاحت هست همون بشه
بگو خب...
فدات

ممنون ابراهیم جان ....

آرپی چی زن شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام حاجی نخسته دلاور ایشالا رزمنده بشی
اعتکاف هستی دیگه ؟ ایشالا اگه توفیق بشه بیام می بینمت اونجا. راستی میخای لسانا دعات کنم یا عملا؟

سلام داااااااااش گلم ...

هستیم با کارتریج و مخلفات ...

سوگند... شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://77sogand92.blogfa.com

سلام...

هر چه می خواهی از خدا بخواه
و در نظر داشته باش که
.
.
.

برای او غیر ممکن وجود ندارد
و تمام غیر ممکن ها فقط برای توست

التماس دعا

سلام علیکم ...

ممنون از متن زیباتون ...

محتاج دعا

حاجی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://sefeed.blogsky.com

سلام رفقا ...

جاتون خالی داریم بار و بندیل می‌کنیم واسه اعتکاف. گفتم ما ک داریم می‌ریم ی حلیت و حلالیت بخوایم از ملت شهید پرور و غیور ایران !!! اگه خوبی دیدید (فک نمی‌کنم) و اگه بدی هم ندیدید ببخشید !!!

گفتم چند روز ک نیستیم (مثلا) چند تا نکته رو بگم ...

1. من در میان شما باشم یا نباشم، نظر یادتون نره.
2. برای ارباب حلقه‌ها دعا کنید !!!
3. 20 رمضان ...
4. ساختمان و میلگرد ...
5. این سه تا رو ولش کن. مهم منظور بود ک رسوندم.
6. واسه اعتکافی‌ها دعا کنید. ما هم قول می‌دیم شما رو دعا کنیم !!!
7. سر قبرم گریه نکنید !!!
8. و ...

حالا بماند ...
دوستان التماس دعا

سوگند... دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://77sogand92.blogfa.com/

انگاه که دوست می داری همواره کسی به یاد تو باشد...
به یاد من باش که من همیشه به یاد تو هستم...
از طرف بهترین دوست تو(خدا)...........(سوره ی بقره-آیه ی 152)

خیلی ممنون

سالار سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام حاجی
ماه رمضان رفت ولی یار نیامد/آن شم دل افروز شب تار نیامد///صد روزه دگر مانده که با ناله بگوییم/ ای اهل حرم میر و علمدار نیامد التماس دعا

نفس سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

خوب مثل همیشه

مانیفیست پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.saakarr.blogfa.com

یک عمر اگر روزه بگیرید وبگیریم و بگیرند,همتا نشود با دهن خشک علی اصغر(ع)

سلام علیکم ...
یا حضرت على اصغر ادرکنى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد