سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت



باران می بارد ، آسمان ابری است ، قلب من می تپد ، تند تند می تپد ، چشمانم بارانی است ، نه به خاطر آسمان به خاطر یک خبر ، خبری به خاطر یک مهمانی ، خبری بد ، شاید هم خبری خوب عـیـــــد است ولی دلم می گیرد ، دل من کوچک است ، دل من طافت فراق یار را ندارد.

دلم برای خدا تنگ می شود ، دلم برای سفره تنگ می شود ، سفره افطار ، سفره ای بزرگ ، بزرگی این سفره به خاطر خودش نیست ، بزرگی سفره به خاطر صاحب سفره است خدا سفره دار است . ماه ، ماه خدا ، ماه مهمانی خدا تمام می شود . دل من می گیرد دلهوره ی پرستو از نباریدن باران است قلب من دلشوره ی رحمت را دارد . شمع  خدا پروانه ی دلم را می خواند ولی دل من توفیق ندارد.


خدایا تمام شد ، همه ی آرزو های من تمام شد . همه آرزو های من شب های رمضان بود ، شب های رمضان تمام شد.

ماه رمضان رفت قلب من ماند برای دیدن آستانی بلند مرتبه ، خدا حبیب است ، من ذره ای در این آستان  بلند مرتبه ، قلب من قدم گاه خدا بود ،  رد پای خدا بر روی قلب من ابدی است . من وداع می کنم با آستان این حبیب . رمضان رفت.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت          صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت


عیدتون مبارک ...



نظرات 10 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://seyed-ef.mihanblog.com/

انگار برای عید فطر عجله داریا!!!
حالا کو تا عید....

آره باااااااااااا

چی کنیم دیگه !!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

دست های کوچکش


به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند حاجی می رسد


التماس می کند : آقا... آقا "دعا " می خری؟


و حاجی بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند


و برای فرج آقا "دعا " می کند....

سوگند... سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://77sogand92.blogfa.com/

پای سفره افطار خدا می گوید:
"خب ،روزه دارها حالا وقتش شده بخواهید از من؟
درخواست کنید"
یکی می گوید "آن خرما را بده"
دیگری شیر و
آن دیگری ظرف آش را...
کسی اصلا حواسش به خدا نیست!

ممنون ...

کسی اصلا حواسش به خدا نیست!

unknown چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://unknown313.blogfa.com/

نماز روزه هاتون قبول
میشه یه سر بیاین به unknown?

سلام ...
ممنون
سر زدم

سالار پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام داااش حاجی بایرامون موبارک البته قاباخلاما

صد سال از این رمضان ها

سلام حاجی داداش

ایرادت. عید شوما هم مبارک. مال من خیلی خیلی قاباخلاما بود دیگه ...

صمد عمی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

عید حاجی مبارک

یا الله صمد عمی ...
نه خبر کیشی؟
عید تو هم مبارک

باران... پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ http://baraniii72.blogfa.com/

آقا اجازه!
دست خودم نیست خسته‌ام!
در درس عشق
من صف آخر نشسته‌ام!
یعنی نمی‌شود که ببینم سحر رسید؟
درس غریبِ غیبت کبرا به سر رسید.
آقا اجازه!
بغض، گرفته گلویمان؛
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان
استاد عشق!
صاحب علم!
گل بهشت!
باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت
عیدتان مبارک

سلام علیکم ...
خیلى ممنون
عید شما هم مبارک

m.t پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام داداش، این صمد عمی خودمونه!؟
خطرناکه حسن!
عیدت مبارک...

سلام دااااش گلم.
آره فک کنم.
یاشا
سنون د بایرامون نوبارک

سوگند... جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://77sogand92.blogfa.com/

یادمون باشه یکی از اعمال روز عید فطر

خواندن دعای ندبه است.


آقای من، عید ما با ظهور شما عید میشود.


اللهم عجل لولیک الفرج.

سلام علیکم ...
خیلى ممنون.

باران... جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://baraniii72.blogfa.com/

سلام آپم با موضوع برادر شهیدم .... خواستین ی سر بزنین....

سر مى زنم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد