سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

السلطان بن علی موسی الرضا (ع)







دلم هوای تو کرده شه خراسانی
چه می شود که بیایم حرم به مهمانی
دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان
عنایتی که بیایم تویی که درمانی

مرا وگریه شبی در حریم تو کافی است
رفیق گریه ی من،گریه های طوفانی
رفیق مایی و حالی زما نمی پرسی
تو در بهشتی و ماهم اسیروزندانی
بیا و زندگی ام را چنین مهیا کن
که پیش پای تو آقاشوم قربانی
تمام آنچه که دادی مرا،زکف دادم
ببین که دشت پر از گل شده بیابانی
چه می شود که قیامت بگویم این جمله
دلم هوای تو کرده شه خراسانی


جاتون خالی دارم می رم پابوس امام رضا (ع)


نظرات 24 + ارسال نظر
MAHESTAN چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام داداش
رفتی مشهد ما رو هم دعا کن
التماس دعا

سلام دااااش ...

حتما و محتاج دعا

آوای حرکت چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام داداش
زیارتت قبول حواست به ما هم باشه ها ...

سلام داااش ...

ممنونم

یولدان گچن چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

سلام ...
اول التماس دعا
دوم خیال نکنید برید برگردید دلتنگیا رفع میشه آقا دل زائراشو بیشتر پیش خودش نگه میداره
انشالا یه زیارت با معرفت نصیبتون بشه
آخر هم التماس دعا

سلام علیکم ...

حتما همین طور هس ...

ممنون ...

و محتاج دعا

فطرس چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.fotros340.blogfa.com

سلام از وب خوب شما با مطالب مفیدش دیدن کردم و خوشم اومد وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید موفق باشید خوشحال میشم اگه به وب من هم سر بزنید و نظر بذارید
اگر مایل به تبادل لینک بودید هم در خدمتم[گل]

سلام ...

لطف دارید ...

من لینک تون کردم و سر زدم ...

جامونده... چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

بلیط مانده است"مانده روی دست های من
دراین همه مسافرحرم نبودجای من؟
ای عازم سفر,فقط(سلامم)راببر
سفارش جامونده به حضرت امام راببر....
سلام..
خوش به حالتون"واسه آدمی که دعوت نمیشه زیارت یه بهانه ای لازمه"یکی توکشورش جنگه"یکی حرمش ناامنه"بهانه نرفتن یکی هم همین که شب حرکت بگن که کنسل شدنمیشه بری زیارت امامی که توکشورخودته!!!!.........
امااین روخوب میدونم تادعوتنامه نداشته باشی اجازه ورودندارییییییییی............
التماس دعااااااااااااااا.....

سلام علیکم ...

بعضی وقت ها خود آقا جوری آدم رو از "تنها"یی در می آره ک خودتی و خودش ...

بعضی وقت ها هم طوری آدم رو "جامونده" می کنه ک باز خودتی و خودش ...

و در هر دو حالت تو ب امامت رسیدی و مهرش در دلت نشسته ...

ایشالله هر چ زودتر ی برات مشهد دسته جمعی برای بچه های دانشگاه بگیریم از آقا امام رضا (ع)

محتاج دعاااااااااااااا

تخریب چی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

کنار سفره ی تو جا برای ماها نیست؟
مگر پناه دلی که شکسته اینجا نیست!
یقین قلبی ام اینجا مرا کشانده فقط
نگو که در حرم آقا برای من جا نیست....

سلام داداش....
داداش من رو از یاد نبری هااا ...
به آقا بگو سلام ما رو هم برسون که دلم بدجوری هواشو کرده...

سلام داااش ...

شعر فوق العاده ای بود، ممنون

حتما داداش، ب یاد همتون هستم و مخصوصا شما ...
ایشالله ی زیارت دست جمعی قسمت شه هممون زائر شیم واسه آقا ...

التماس دعا

فطرس پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.fotros340.blogfa.com

سلام دوست خوبم ممنون از لطفت بزرگوار شما هم با افتخار لینک شدید[گل]

سلام و تشکر

علی داداش جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام داداشم.داری میری خوش به حالت.حالا که رفتنی شدی و دست خورد به ضریح پاکش به ایشون بگو بنده رو سیاهت غرقه گناهه اگه لایق میدونی یه نظری بهش بنداز که محتاجته بدجور.داداش خیلی دعام کن خیلی هااا

سلام علی داداش ...

ایشالله ی بار باهم بریم خدمت آقا ...

چشم داداش سلامت رو به آقا می رسونم ...

التماس دعا

آشنا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام زائر امام رضا

اول حلالم کن...

بعد اگه حلال کردی یادآور میشم که پیامبر(ص)فرمودند مردمان امت من کسانی هستند که از بدیهای همدیگر چشم میپوشند و کینه ای ندارند و در حق اون احسان میدن!

حالا اگه مطلب دستت اومد و تونستی تمام مراحل رو با سربلندی طی کنی،باید بگم خوش به سعادتت!

التماس دعای خیر

سلام علیکم ...

بنده ن از شما و ن از کسی دلگیر و دل آزرده نبوده و نیستم ...

ممنون از اینکه سر می زنید و نظر می گذارید ...

اگه لایق باشم دعا می کنم ...

محتاج دعا

بی کران جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

چند وقتی میشود که نبات خانه مان تمام شده...هوس چایی نبات کرده ام یا اما رضا ..
به سلامت زائر امام رضا ...

مدیروب شهدا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.بعدازپیشنهادبه جای شمابرای جذاب کردن وبم،ازتصاویرمفهومی استفاده کردم والآن حس میکنم خیلی بهترشده.
خوشحال میشم بازم بتونم ازنظراتتون استفاده کنم.
منتظرم.
تشکر.

سلام علیکم ...

تو این مدت شاید نظر نذاشتم ولی حتما سر میزدم، بازم سر می زنم ...

والعاقبه للمتقین

جامونده.. جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام...
نمیخواستم نظربزارم,ولی این فرصت روغنیمت دونستم!!!
که بریدبه آقابگید جوابی ندارم به کسایی که بهم پیام میدن والتماس دعامیکنن آخه فکرمیکنن زائرخونش شدم!!!!
التماس دعاااااااااااااااااااااا

باران... شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

التمااااااااااااااای دعا داریم

سلام علیکم ...

حتما و محتاج دعا

محمدجوادرضایی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

... وتو چه میدانی که قلب تپنده آسمان چیست یا کیست؟

یولدان گچن یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

سلام زائر زیارتتون قبول
پارسال شب شهادت امام جعفر ینی همین شب داشتم از پابوس آقا خدافظی میکردم..
بعد نماز همه ی اون خیل عظیم زائری که الان کنار شمان همه یک صدا توسل میخوندن..وقتی دعا به قسمت امام رضا رسید شاید باورتون نشه ولی از اون همه جمعیت هیچ صدایی شنیده نشد بغیر یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله
دعامون کنید...دلم امشب تو صحن جامعه کنار باب الرضا(ع)

سلام علیکم ...

اتفاقا با بچه ها داشتیم در مورد این ک اصلا تو ذهنمون هم نبود ک شهادت آقا تو حرم باشیم صحبت می کردیم و توفیقی ک شده خدمت آقا امام رضا باشیم و همگی خدمت آقا امام زمان بگیم آجرک الله یا صاحب الزمان ...

یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله ...

اگه لایق باشم دعا کردم واسه همه بچه ها ...

محتاج دعا

تخریب چی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

سلام...
داداش نجسن؟
علی داداش بهم پیام زده دلم کباب شد... میگه دلم داره میترکه محمد داداش تو رو خدا پاشو بریم مشهد ... آرومش کردم با قولی که بهش دادم انشاالله اگه آقا بخواد با چند نفر از بچه ها مهرماه بریم مشهد ... به آقا بگو زیارت ما رو هم امضا کنه و منو شرمنده نکنه بهش قول دادم...

سلام داااش گلم ...

ایرادت داداش، چشم می خوام ایشالله ب حق این شب عزیز ی زیارت دست جمعی بیایم خدمت آقا ...

راستی ننه هم اینجاست، امروز دیدمش ...

ی تبریز اهلی اینجاست ما خبر نداشتیم حالا بماند ...

راستی شب های شاه گلی ما رو از یاد نبری هاااا، ی چند روز نیستم وضعیت شهر اسفناک شده باز. خودم بایستی وارد عمل شم ...

راستی داداش التماس دعا دارم ازت

علی داداش دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام داداش.آقا امشب یه دل سیر زدم زیر گریه .خب شاید آقا لایق ندونسته بیایم اما تو زیارتت به ایشون بگو که آقا روسیاهات میخوان بیان پابوست بهش بگو تو رو قصمت میدم به پهلوی شکسته مادرت زهرا امضا بنداز زیر گذرنامه ی ما تا بتونیم بیایم.دعام کن داداش

سلام داااش علی ...

قربون این زیر گریه زدنت برم ...

انگار حالت خراب بوده ک نوشتی قصمت، داداش جون قسمت هست ...

ب خدا امروز (ریا نشه) بعد نماز صبح از خدا خواستم، شما و ما و چند از بچه ها برسیم خدمت آقا ...

ایشالله ک من رو شرمنده ات نکنه و ی برات خوشگل زیارتش رو بده ...

راستی دلت صافه داداش منم دعا کن ...

حسن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

چوخ نامردسن
آدام گتممیشدن قاباخ خبر ورر
بلکه من سنن اماما خصوصی پیام یوللیجادم
به هرحال بیزی یاددان چیخاتما
حتما بیزیده ایسته

سلام حسن داداش ...

کیشی بیزیم ایردتیمیز وار ...

بابا یولدان مگه پیام ورمدیم بلوی ...

منیم باشیم اوسته حسن عمی ...

هاموزا ایستمیشم داداش، ممد داااش دییردی ک شاید مهر آیندا گلدوخ هامیمیز مشهد. من هم آقا ددیم ک آقا ایسته گلاخ قولووا ...

داداش التماس دووا

سن د یادان چیخاتماااا هااااااااا

محمدجوادرضایی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

یه جایی هست بیا بریم؟ میای؟

سلام ...

بریم خب ... !!!

unknown دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ http://unknown313.blogfa.com/

آی گفتیــــــــن!!!!!

بیر الله بنده سی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام حاجی
روز هفتم مهر روز زیارت مخصوصه امام رضا(ع)هست.(یعنی روز 23 ذیقعده).
ببینم میتونی قول زیارت مخصوصه رو از آقا بگیری؟
صبح که با ننه رفتی و از خادما گل گرفتی فراموشمون نکن داداش.
التماس دعا

سلام علیکم یا الله بندسینین بیری ...

ما ک عرض کردیم خدمت آقا، اگه کلا تا 10 سال دیگه نتونستی حرم بیای من تقصیر ندارم ها ...

ننه ؟؟؟

ی بار اومدم مشهد گفتم این بار زنگ بزنم ب ننه یاندیخ گندیخ بدم ک من مشهدم و تو نیستی ک اونم وحید اومد گفت بالا سر حضرت دیده داره گریه می کنه ...

ب قول ممد نافش رو با مشهد بریدن ...


والله خیلی دلم می خواست برم توزیع گل ولی نتونستم دیگه این بار ...


محتاج دعا داداش ...

واست دعا کردم اساسی ...

سوگند... سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
ما رو هم دعا کنید
ممنون

سلام ...

چشم دعا کردم ...

باران... سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ


میشه دعااااا کنید؟؟؟

چشم حتما

هادیه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام
یا امام رضا (علیه السلام)

شوق پر کشیدن است در سرم قبول کن،
دل شکسته ام ....اگر نمی پرم قبول کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد