سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

هر کس نیست، خداحافظ ...







ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد ...

هر کس مرد این راه است، بسم الله

هر کس نیست، خداحافظ


حاج احمد متوسلیان


حاجی: خواستم ی مطلب از سوریه بزنم، این متن و عکس رو دیدم، اگه نکته نظری داشتید راجع ب سوریه و تحولات اخیر حتما مرقوم بفرمایید، خودم هم ب اقتضای مطالب طرح شده در نظرات، نظرم رو خواهم گفت ...

حاجی: 
1. خوب دوستان، در مورد سوریه همون طور ک خودتون اطلاع دارید اصلی ترین و جدی ترین موردی ک برای شروع جنگ آمریکا می خواهد از اون استفاده کنه بحث سلاح شیمیایی و مباحثی از این دست هس ک مطمئنا این رو هم می دونید ک استفاده کننده از این نوع سلاح ها دولت سوریه نبوده بلکه تروریست ها مخالف با نظام سوریه ک با کمک مستقیم دولت عربستان، ک مسئول اطلاعات عربستان مستقیما این نوع سلاح ها رو در اختیار نیروهای مخالف نظام سوریه قرار داده و اینجا آمریکایی ها با پاک کردن صورت مسئله با تحلیلی ک حداقل از رسانه های فارسی زبان مثل بی بی سی فارسی اون ب گوش می رسه با این طرز بیان ک آمریکا و رئیس جمهور اوباما در صورت حمله نکردن ب سوریه نوعی بدعت در تاریخ آمریکا و برای روسای جمهور بعد از خودش خواهد گذاشت و در مجامع بین المللی این جور در خواهد رفت ک آمریکا و رئیس جمهور ترسیده و  قدرت آمریکا خدشه دار خواهد شد (عجب دلیلی برای حمله بعد از پاک کردن صورت مسئله !!!) و دولت آمریکا راهی جز حمله ب سوریه حالا چ هوایی و چ زمینی ندارد.مطمئنا دوستان این ها رو رصد کرده و می کنند، فقط خواستم موضوع شروع شه و دوستانی ک نظر دارند نظراتشون رو بیان کنند ...

2. در قسمت دوم چند تا مطلب هس ک می خوام ب سمع و نظرتون برسونم ...
اولا ی تحلیلی ک هم یکی از دوستان در نظرات نوشته بود و بعضا در خبرگذاری ها دیده می شه، این هس ک چ با حمله کردن آمریکا ب سوریه و چ با حمله نکردنش، موضوعیت زیادی داره و حتما داره اتفاق می افته و دلایل زیادی داره ک عرض می کنم خدمت تون ...

جنگ روانی !!!
خب مطمئنا دوستان حتما از واژه شناسی کلمه بالا و معنی اش با اطلاع هستند ...
اون چیزی ک فعلا می تونیم در موردش صحبت کنیم این هست ک هدف آمریکایی ها در مرحله ی اول این جنجال های سیاسی جنگ روانی هس. ببینید ب فرض شبکه سی ان ان با نشون دادن مردم سوریه ب ویژه کودکانی ک در اثر وجود سلاح های میکروبی دچار تشنج می شن و برخی مسایل دیگه ک مجال گفتن نیست، دنبال چی هس؟
هر حال در بحثی ک عصر با یکی از دوستان مطلع سیاسی !!! داشتم ایشون هم این گفته رو تایید و اضافه کردن ک یکی از برکات این جنگ روانی برای آمریکایی ها و ب خصوص تروریست های داخل خاک سوریه این بوده ک ارتش سوریه تاکتیک نظامی خودش رو تغییر داده و با هزینه گذاری غیر از اون چه ک قبلا در جنگ مقابل مخالفین نظام داشت، یعنی انتقال ادوات و نفرات ب مرزها، تقویت سامانه های دفاعی و غیره و غیره یک فرصت مناسب برای تجدید قوا و راحتی عمل ب مخالفین داده می شود ...

در بعد دیگه و طرف دیگر یعنی روسیه، ولادیمر پوتین در اقدامی با خارج کردن باراک اوباما از لیست دوستان فیـس بـوکشون، واکنش باراک رو در پی داشتن ک ایشون هم ی همچین کاری رو در مورد لیست دوستانش انجام و اسم پوتین رو حذف کردن، یا روسیه با تغییر در وضعیت ناوگانش در دریای مدیترانه نوعی جنگ روانی راه انداخته ک اهداف خاصی رو دنبال می کنه ...

خب این از سوریه و اما ...

دوستان من واقعا متاسفم. این تاسف رو هم از طرف خودم دارم و هم از طرف تخریب چی. الان احساس می کنم خیانت در امانت کردم. نه! نه! خودت رو نباز حاجی!!!
واقعیت امر این هس ک ی هفته قبل بود، این بیر الله بنده سی تک و تنها مثل همیشه  توی هسته نشسته بود و داشت کارهای مربوط ب اتاق جدید و این بحث ها و سر در و این موارد رو انجام می داد، ک بنده و تخریب چی وارد شدیم تا کمک کنیم کارها زودتر روال شون رو طی کنه ... 
ک چشمون خورد ب ی ظرف پر سوهان. اولش فکر کردم ک خودم سوغاتی از مشهد آوردم بعد ک فکر کردم دیدم من ک ی هفته بعد می رم مشهد. هر چی ب این نفس اماره گفتم نه! نخور! گفتم می خورم. الله قبول السین. ما خوردیم ولی این بیر الله بنده سی گفت تا وقتی صاحب اش راضی نباشه نمی خورم. حق الهسته شناسی تا این حد. هیچی ته ظرف رو لیسیدیم و گذاستیم سر جاش. حالا ایشالله صاحب اش حلال کنه ...

حاجی تخریب چی نمی خواستم خود فروشی و تخریب چی فروشی کنم ولی عذاب وژدان (خودم نوشتم وژدان) چند روز بود خواب و خوراک نذاشته بود واسم. خودت ک دیدی هیچی نمی خوردم ...

التماس دعا دوستان ...
نظرات 23 + ارسال نظر
حاجی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://sefeed.blogsky.com

راستی رفقا این آهنگ شلمچه رو هم گذاشتم ک حال کنید ...

خودم ک خیلی هوایی شلمچه شدم ...

یا حسین(ع) ادرکنی آقاجان

تخریب چی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

سلام...
داداش برگشتی یا در "جاده های محال شماله یادم بره " هستی؟

سلام داااش ...

ن جاده های محال رو ک زهر اولسون ...

خونه ام داداشی ب برکت دعاهای شما ...

علی داداش پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

داداش ایشالا که یه دوعاااا اساسی در حق نابودی ایسیائیل (به قول سردار غفاری) کرده باشی...البته دوعای شما مثل خواب زن جماعت چپه مثلا در حق زائر شدن ما دوعااا کردی که به فرموده خودت باید یه 12 سالی بریم تو لیست ولی ایشالا این مورد و خدا میندازه جلو وما هل هله و بوق و سرنای نابودی ایسیائیلو میزنیم...راستی خاطره استلخو تازه دیدم ...بابا شما که به خیلی از مسایل اشاره نکردی آخه مثلا تغییر چهره ناگهانی شوفر و محکوم شدن من و الله بندسی به فرار از تیمارستان با دمپایا و چوخلی مسایل دیگر

سلام علیکم ...

حالا ما شدیم مثل زن جماعت چپ !!! دارم برات ...

منتظر مشهد هست، زنگ بزن سلامت رو برسونه ب آقا ...

در مورد استلخ هم حالا بماند ...

تخریب چی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

گوشیم خاموشه .... انشالله فردا بیا نماز میبینمت!
قربونت...

چرا ؟؟؟ چشم حتما ...

حاجی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://sefeed.blogsky.com

سلام علیکم ...

این نظر برای یکی از دوستان هس ک نخواستن نظرشون رو عمومی کنم ولی جوابشون رو اینجا می نویسم ...

خیلی ممنون از اینکه نظر گذاشتید و نقد کردید ...

در مورد حاج احمد، درسته من هم شنیدم ک ایشون بد اخلاق بوده ولی این دلیل نمی شه بقیه حرف هاشون رو مد نظر بگیریم ...
همین موردی ک گذاشتم تو وبلاگم ...
ی حرفی هس می گه سخن رو دریاب ن گوینده سخن رو البته اینج گوینده سخن حاج احمد کم کسی نیس ...

در ضمن بنده عرض کردم ک دنبال ی مطلب برای سوریه بودم، این مطلب رو دیدم و از عکسش خوشم اومد و گذاشتم، الانم اومده بودم ی پیوست ب مطلب بزنم و ی تحلیل از اوضاع سوریه و احوالات آمریکا و اینها بنویسم، البته خواهم نوشت ...
در ضمن این مطلبم زیر کتمان بردن کسا و کارهایی ک گفتید نیس و نمی شه همچین قضاوتی کرد ...

احساسم این هس ک این اولین مطلبم از حاج احمد هس، با این ک من از بین فرماندهان جنگ علاقه خاصی ب حاج همت دارم، ولی تا حالا کمتر این ب نوشته هام اثر گذاشه و سعی کردم از هر نوعش بذارم تو وبلاگم، شاید بعضی هام انتقاد کنند ک شهدای آذربایجان رو دریابید و اینها ک بحثی دیگر می طلبد ...

در ضمن، راحت تر بودم ک نظرتون عمومی شه و همه بتونن در مورد نظرتون اعلام نظر داشته باشن. نمی دونم چ اتفاقی افتاده ک نوشتید همیشه مورد نقد هستید و اینها ...

در مورد مطلب تون هم چند بار خواستم نظر بذارم ولی دیدم اطلاعات ندارم، منتظر مطلب بعدی بودم ک ...

راستی جوابم ب معنای نپذیرفتن انتقاد و وارد شدن اون نیس ...

موفق باشید
والعاقبه للمتقین

تنها جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام....
زیارتتون قبول حق...
خشم معتدل,شایسته مردحکیم است....

هنوزیک روزاز حرف هایه حاج آقاغفاری نگذشته که گفت:به خوبی هاوخدمتی که طرف میکنه توجه کنیم"الان کاش دوست عزیزهم به خدمت هاوایثارهای حاج احمدتوجه میکردن نه به بداخلاق بودنشون,چون اگه قرارباشه هیچ کس عیبی نداشته باشه به جای14معصوم سال به سال تعدادمعصومین رواضافه میکردیم!!!!!
کاش این روزابه جای توجه به اطراف وبلاگ هاهمسنگرابه متن پست توجه کنن ونظری درشان پست بزارن..............
درمورداوضاع سوریه هم انشالله بعداضافه کردن پستتون خدمت میرسیم.....
یاحق....

سلام علیکم ...

ممنون، با نظرتون در مورد حاج احمد کاملا موافقم ...

حتما سر بزنید و نظر بگذارید راجع ب سوریه ...

نینجای سایبری جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام عله کم حاجیبعد نوشتتون خوبه...حال این روز دنیا گویای همه چیز است...برای جنگ افروزی آمریکا به جز فرانسه کسی دور وبرش نبود جز فرانسه ...که آن هم یک در مقابل صد است...حضرت آقا گفته بود امپریالسم در حال نابودیست....تدریجا هویدا میشود این فنا...
حاجی روز دختر مبارک ....بروزم سر بزنید....

سلام علیکم ...

تو سخنرانی اخیر آقا، بعضی کلمات واقعا فضای سنگین هم داخلی و هم بین المللی رو نشون می داد. چون تو مسیر بودم کامل نتونستم گوش بدم ...

ی بررسی می کنم جمع بندی اش رو می ذارم ...

ممنون از مرقومه ای ک نوشتید ...

تخریب چی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

سلام حاجی اومدم یه تحلیل ارائه بدم...
در مورد تهدیدهای اخیر امریکا از اول به نظرم رسید که این تهدیدها واقعی نیست ولی در عین حال هدفمند است...
با توجه به پیروزی ها و پیشروی های اخیر ارتش سوریه و سرکوب تروریست ها این تهدید های نظامی آمریکا بیشتر جهت تغییر آرایش نظامی ارتش سوریه و جلوگیری از تمرکز ارتش بر سرکوب تروریست ها میباشد، که باعث ریکاوری مخالفان خواهد شد...
با توجه به اینکه سوریه به وضعیت جنگی عادت کرده و ایران ، روسیه و چین محکم ازش حمایت میکنه و از طرفی آمریکا حامیان خودش رو در کنارش نداره امکان وقوع جنگ خیلی کم است و در صورت وقوع بیشترین آسیب رو اسرائیل خواهد دید... توجه کردی اسرائیلی که همیشه بر تبل جنگ میکوبید الان از ترسش لال شده ...
برا امشب کافیه بقیه تحلیل هام بمونه برا بعد...
قربونت...

سلام قردش جان ...

تا حالا این جوری ب قضیه نگاه نکرده بودم، دیدم رو کلی تغییر داد ...

ممنون ک وقت گذاشتی و نوشتی ...

منتظر بعدی هات هم هستم هااا

تخریب چی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

روزگار نیک و تقدیری نکوتر داشته...
هر کسی که در ره عشقت قدم برداشته...
تازه در فردای محشر زائرت پی می برد...
آب سقاخانه ی تو طعم کوثر داشته...

سلام...
ولادت کریمه اهل بیت ،فاطمه معصومه(س) و روز دختر مبارک...

خب گیرم ولادت خانوم مبارک (داخل پارانتز، آر پی چی زن خدمت خانونم هس، ظهری تو نماز زنگیدم کجایی گفت خدمت خانوم گفتم بگو ب خانوم تولدش مبارک) ولی دیگه روز دختر ب من یکی نمی رسید؟ می رسید؟

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام...عیدتون مبارک

سلام علیکم ...

خیلی ممنون و ب همچنین ...

تخریب چی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ق.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

سلام...
بابا قرار نبود تبریک روز دختر رو برات بفرستم سیستمم مشکل پیدا کرده بود کامنت نمیفرستاد ، جهت امتحان تو وب تو امتحان کردم درست شد...
حالا مشکلی نیست از طرف من به زهرا کوچولو تبریک بگو...

سلام علیکم ...

آهان حل شد ...

باشه، بهش می گم اما نمی دونم چرا وقتی می گم بهش فرمانده، حتی وقتی عکسای جنوب رو نشون می دادم بهش و می گفتم این فرمانده مون هس، می گفت آرپی چی زن فرمانده خوبیه ...؟؟؟

فک کنم دلیل اش رو خودت بدونی دیگه ...

اکبر شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://akbar8520.blogfa.com/

این رو بدون که:عشق فراموش کردن نیست بخشیدن است.گوش کردن نیست درک کردن است.دیدن نیست احساس کردن است.جا زدن نیست صبر کردن است.پس ... چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده هایت از ته دل و گریه هایت از سر شوق

خیلی ممنون از متن فوق العاده تون ...

موفق باشید

سوگند... شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ http://77sogand92.blogfa.com/

سلام
ممنونم ک سرزدین
بازم به روزم ومنتظر حضور ونظراتتون
عید مبارک

یا فاطمه الزهرا

سلام علیکم ...

حتما سر می زنم ...

مدیروب شهدا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.با(دردودل یک دخترشهیدباپدرش)و(بابای جعبه ای)بروزم.منتظرنظرات شما.
لطفادرنظرسنجی هم شرکت کنید.
تشکر.

سلام علیکم ...

چشم حتما سر می زنم ...

التماس دعا

مانیفیست یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://saakarr.blogfa.com

یک مدت بود عراقی ها تانکهای جدید مجهزتری آورده بودن،وقتی بچه ها میزدندشان نمیدانم چرا کلاهشون می پرید!
حاجی میخندید و میگفت:به احترام شما رزمنده ها کلاهشون رو برمیدارن.

سلام علیکم...
حدود ده روز میشد که مشغله هام اجازه نداده به وبلاگ کسی سر بزنم،امروز با دیدن عکس حاج احمد تو وبتون کلی خوب شد،خدا ازتون راضی باشه

این خاطره هم تقدیم شما که نوشتید حاج احمد بد خلق بودن!!!

سلام علیکم ...

خوشحال شدم اسمتون رو بین نظرات دیدم ...

من کوچیک حاج احمد هستم و در جایگاه نقد و اینها نیستم، یکی از دوستان ی نظری گذاشته و خواسته بودن نظرشون عمومی نشه در ج ایشون اون موارد رو عرض کردم ...

در ضمن خاطره فوق العاده ای بود ممنون ...

مانیفیست یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.saakarr.blogfa.com

اینم یه خاطره از فرمانده و جانشینش که دارن نیروهاشونو سر کار میذارن...

_گفته ام بچه های تدارکات مهمات،آب،غذا،پتو و ...بار ماشین کنن بیارن جلو.
ته حرفش لبخند بود.
_خلاصه همت جون! این بچه ها با این فشاری که روشون اومده،ریاضیاتشون خیلی قوی شده.بلد شدن مسئلشون رو حل کنن.
همت هم با خنده گفت:ما هم میفرستیم که مسئله رو حل کنن

درباره سوریه هم مسئله انقدر روشن هست که جای مبهم وجود نداره...

امریکا هم با این تصمیمش برای اقدام به جنگ نظامی و هم با این طنز bbc بدئت گذاری در تاریخ امریکا شکست سیاسی خورد...

اگر هم اقدام به جنگ بکنه بی شک بازنده خواهد بود،چون سوریه رو یه کسی رهبری میکنه که هنوز عقل اوباما بهش نرسیده!و در صورت این اقدام ایران،روسیه و چین،سوریه رو خوب تغذیه خواهند کرد.هر چند طرف مقابل سوریه هم فقط اسرائیل و امریکا نخواهند بود و با گذر زمان بعضی ها هم بهش ملحق بشن!!!
حق همیشه پیروز هست

ممنون از تحلیلی ک فرمودید ...

بنده نظرم رو در متن وبلاگ خواهم نوشت ...

نرمک یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام علیکم....کار مانیست شناسایی راز گل سرخ

کار ماشاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشیم

بروزم سر بزنید.....

سلام علیکم ...

فکر کنم شعر از سهراب هس؟ درسته؟

هر حال ممنون از شعر و دعوت تون ...

سر می زنم ...

m.t یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://takhribchi68.blogsky.com

سوهان ، تخریب چی، هسته !!!!!!!!
اولا پاپوش برای تخریب چی درست نکنید من خوب میشناسمش اصلا از این کارا نمیکنه.
ثانیا من با تخریب چی صحبت کردم، چون ایشون فرض رو بر این گذاشته بودن که سوهان سوغات قم است و کسی هم که عازم قم نشده بود در نتیجه مائده الهی بوده است... در ضمن بنده خدا تخریب چی فقط 1 دونه خورده بود...

سلام داش m.t خودمون ...

تو آسمون ها دنبالت می گشتیم تو وبلاگ پیدات کردیم ...

اصلا از این کارها نمی کنه، کاملا موافقم ...

مائده الهی
خوب بود ...

چی کنیم دیگه آقا همه تقصیرا گردن من، اصلا همش رو من خوردم

یولدان گچن دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

سلام...
خواستم خدمتتون عارض بشم که حیفه این یه هفته ای که مثلا نتونستید غذا بخورید البته میدونم از عذاب وژدان نبوده چون سوهان خیلی سوهان خوبی بوده تغذیه یه هفتگیتون رو پر کرده نه اینکه شما زیاد خورده باشیدااا نه،برا این گفتم حیف که اللهین بیر بنده سی همون لحظه ای که شیطون داشت شما رو غول میزد اجازه گرفتن و اینکه نخوردن مثل جریان مداحی های جناب علیمیه...
هر حال نوش جان سوغات آقا امام رضا بود و توفیقی برای شما

سلام علیکم ...

الله قبول السین

سجاد میرزایی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://sirvan08.blogfa.com

سلام حاجی ..
التماس دعای فراوون ...
مطالبت زیبا هستن ... زیبا ترم میشن .!

سلام علیکم ...

محتاجیم ب دعا ...

لطف دارید ...

بیر الله بنده سی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
مشهد که امسال هرچی زور زدیم توفیقمون نشد بریم
مثل اینکه سوغاتی هاشم قرار نیس نصیبمون بشه.

داداش خیلی حال میکنی که با این درد میسوزونیمون؟ تمومش نکنی هااااااا

هرکی که حاجت روا شد/ گدا اومد پادشا شد/ عاشق آقام رضا شد/ خادم آقا شد...

سلام داااش گلم ...

خیلی وقته واسم نظر نذاشتی هاااا ...

ی شعری هس ک می گه هر ک بامش بیش یا نه ببخشید چیزی تو مایه های جام بلا بیشترش می دهند و اینها، فک کنم فهمیدی داش ...

ایشالله ی مشهد باحال گیرت بیاد، بلند بگو آمین ..
ممنون ک سر می زنی، بازم نظر بذار ...

سیروان دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://sirvan08.blogfa.com

سلام حاجی ..
چرا که نه ؟؟؟ کدوم وبلاگ سفید تر از وب شما میتونم پیدا کنم ؟
با افتخار لینک شدید ...

سلام ...
ممنون از لطف تون ...

منم هم با افتخار لینک تون کردم ...

دلبستگی امام زمان عج....... به امام ره و شهداء پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.saahebzaman.parsiblog.com

خداوندا

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن

تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم

آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم

آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم

سلام علیکم ...

خیلی ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد