سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

داااش ابرام






وقتی بچه ها رفتند، آمدم پیش ابراهیم ...

هنوز متوجه حضور من نشده بود، توی حال خودش بود. با تعجب دیدم هرچند لحظه سوزنی را به صورتش و به پشت پلک چشمش می زند،

یکدفعه با تعجب گفتم: "چیکار می کنی داش ابرام؟" 

تازه متوجه حضور من شده بود. جا خورد و برگشت گفت: "هیچی چیزی نشده."

اصرار کردم که باید بگی جون من ...

 مکثی کرد و گفت: "سزای کسی که چشمش به نامحرم بیفته همینه."

آن موقع نفهمیدم چه می گوید. بعدها در تاریخ بزرگان خواندم دیدم  آنها برای جلوگیری از آلوده شدن به گناه خودشان را تنبیه می کنند.

 از صفات دیگرش این بود که اگر می خواست با زنی نامحرم حتی از بستگان صحبت کند، به هیچ وجه سرش را بالا نمی آورد. به قول دوستانش: "ابراهیم به زن نامحرم آلرژی داشت!"

شادی روحشون صلوات ...


حاجی: حاج ابرام رو آمحسن بهم معرفی کرد. ی مطلب هم ک توی وبلاگ خودش زده بود. این مطلب عجیب تو فک برد من رو ک ما کجا و داااش ابرام کجا؟ یعنی تا کجاها حواسشون بوده ...


الهی من لی غیرک ...

نظرات 22 + ارسال نظر
آوای حرکت پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام داش محمد خودم
انصافا همین شده برای رضای همه ...

سلام داااش ابرام گلم (ی چیزی تو مایه های رئیس گلم ک امروز تو مجلس گف)

آقا لطف می کنی سر میزنی ...

آخ ک نگو ...

التماس دعا

نینجای سایبری پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام چی بگم حاجی...واللا کوچه هاو خیابونا اوضاعی شده به خدا...از چش چرونی ها متنفرم...از چش چرون ها صد البت بیشترو بیشتر...
اما از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون درمورد این نامحرم ونگاه واینا چندتا شبهه دارم که عجیب درگیرم باهاش ...
توروخدا واسه من ننویسید...موفق باشید وممنون که سرمیزنید...متشکر از لطفتونو ازا ین حرفا....

سام علیکم ...

این مطلب مخاطبش خودم بودم. ولی خیلی فاصله هس بین من و داااش ابرام ...

لطف فرمودید، بازم سر بزنید ...

التماس دعا

سوگند... پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام

واقعا عالی و خوب بود
روحشون شاد
موفق باشید انشاالله

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، خوشحال می شم سر می زنید ...

التماس دعا

تخریب چی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام قردش...
به داد دلم برس ، بدجوری این دل گرفته...
دعا کن اگه لایق پابوسی آقا نباشم ، پاهام بشکنه بمونم تبربز...
التماس دعا...

سلام داداش ...

ی بار ی کربلا اونم از نوع رایگان اش رو دایی ام واسم تدارک دیده بود. یعنی همه چی حل شده بود. ی مداحی هس ک علیمی می خونه و مضمونی ب این معنی داره ک رفته کربلا و بدتر شده الان. حال خودم هم چیزی شبیه تو بود. مونده بودم. خیلی کلنجار رفتم با خودم. در کنار اینا ی سری اتفاقات هم افتاد ک نرفتم.

الان از اون موقع هی از خودم شاکی هستم. هر چقدر هم دل مون مریض و احوالمون خراب باشه باز هم می ریم پیش کسی ک عالم ب ماست و ما و دل مون رو بیشتر از خودمون می شناسه و دواش رو می دونه ...

هر حال تخریب چی ک من می شناسم دلش پاک تر از اینهاس ...

خودت ک قضیه دل شکسته رو می دونی. پس با دل شکستت واسه منم دعا کن ...

راستی وبلاگت ریخته بهم. عکس ها باز نمی شه. مطلب آخری ات ک دیشب دیدم و اومده بودم نظر بذارم نیس. چ خبره؟

امیر شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://shahadat319.blogfa.com

سلام منتظرتم......
3روز تا محرم......
میزنه قلبم.....
داره میاد دوباره باز بوی محرم....
....................................................
چقدر قشنگ گفته برای رضای همه جز خدا

سلام علیکم ...

ممنون ک سر می زنید ...

unknown شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.unknown313.blogfa.com

ماسینه زدیم وبی صدا باریدند

ازهرچه که دم زدیم آن ها دیدند

مامدعیان صف اول بودیم

ازآخر مجلس شهدا را چیدند
.................

سلام
مطلب خوبی بود...واقعا ما کجاییم؟!گناه می کنیم یه آبم رووش...تنبیه مون کجاست؟!
راستی آپم
یاعلی

سلام علیکم ...

لطف فرمودید ...

شعر جالبی بود. ممنون ...

سر می زنم ...

باران... شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

یاران به " بـــسم الـلـه " گفتــــن، رد شدنـــــد از آب ...

من خــــــتم قـــــرآن کــــردم و درگیـــــر مردابــــــم ...!

................................
سلام علیکم ...
پیامبر خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود:
«النَّظَرُ سَهمٌ مَسْموُمٌ مِنْ سِهامِ اِبلیسَ...»

نگاه (به نامحرم) تیز زهرآلودی از تیرهای شیطانی است....
......................................

رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ چشمان با ارزش را این گونه توصیف می کند:

«کُلُّ عَیْنٍ باکِیَهٌ یَومَ القِیامَهِ اِلّا ثَلاًًثَهُ اَعیُنٍ: عَیْنٌ بَکَتْ مِنْ خَشیَهِ اللهِ وَ عَیْنٌ غَضَّتْ عَنْ مَحارِمِ اللهِ وَ عَیْنٌ باتَت ساهِرَه فی سبیلِ الله»

همه چشمها روز قیامت گریانند جز سه چشم: چشمی که از ترس خدا بگرید، چشمی که از نامحرم فرونهاده شود، چشمی که در راه خدا (و پاسداری از کیان اسلام) شب زنده دار باشد.
................................................

. نیک خویی:‌همچنین آن حضرت فرمود:
«مَن‌ غُضَّتْ اَطرافُهُ حَسَنَتْ اَوصافُهُ»
کسی که نگهاههایش کنترل شود، صفاتش نیکو گردد.

.......................................
درپناه حق تعالی...

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، احادیثی ک نوشتید عالی بود، ممنون

التماس دعا

لیاح یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://manokhodam2taee.blogfa.com

سلام

خدایا،سلام!
خوبی؟
هستی؟

بهم سر بزنین
علی یارتون

علیکم، سر می زنم

محسن دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام حاجی داااش....

نمیدونم واقعا چی بگم داااش...

فقط سکوت میکنم

سلام قردش ...

ساغول ک سر می زنی. التماس دعا

امیر دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://shahadat319.blogfa.com

السلام علیک یا شیب الخضیب
سلام بروزم ومنتظرت....

سلام علیکم ...

فعلا امکانات زیر صفر. دسترسی ندارم. ایشالله سر فرصت چشم ...

آوای حرکت دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

همه ی اینها یعنی کربلای تو ...

سوگند... دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

دلت که گرفته باشد.....


فرقی نمی کند......


کودک باشی یا بزرگ!


پیر باشی یا جوان!


ثروتمند باشی یا فقیر!


در همه اینها یک چیز مشترک است:


دلی که گرفته است و هیچکس درک نمی کند....


*السلام علیک یا سید الشهدا(ع)*

..................................................................
سلام
فرا رسیدن رسبدن ماه محرم رو تسلیت عرض میکنم
التماس دعا

لطفا سر بزنید.

سلام علیکم ...

خیلی ممنون ک سر می زنید ...

ایشالله سر فرصت سر می زنم.

التماس دعا

زینب(وب شهدا) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

ایام شهادت سروروسالارشهیدان ویاران بزرگوارشان تسلیت باد.
التماس دعا

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، ممنون ک سر می زنید.

التماس دعا

گمنام سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://beh8.blogfa.com

از کودکی به گردن ما شال ماتم است

نابرده رنج گنج به ما داده ای حسین

سلام ..
تشریف بیارید

سلام علیکم ...

سر زدم ...

امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

السلام علی بدن الصلیب....
سلام بروزم و منتظرنظرات ارزشمند شما هستم.

سلام علیکم ...

سر می زنم

آوای حرکت پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

حسین یعنی زیبایی...
مگر می شود با حسین بود و زیبا نشد...

سلام علیکم ...

ممنون ک سر زدی ...

آوای حرکت جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

گریه می کنم
و به این فکر می کنم که
آیا این بار ھم سر تو بر نیزہ خواھد رفت؟

سلام داااش ابرام ...

یا حسین ادرکنی

امیر شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

کوفیان آیین گلاب گیری دارند....
سلام منتظرتم

سوگند... یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

یـَعـقوب نـَدید کـﮧ یوسـف رآ در چـآه مـﮯ اَندازند ؛

فـَقــَط لـبآس ِ خــونـیــَش رآ دیـد ...

وَ پــَس اَز نـآبـینآیـﮯ، دیگــَر آن رآ هـَم نــَدید !

مــﮯ دانــِست زنده اَست ؛

فــَقـط دلـتـَنگ بـود ...

نـَدید کـﮧ در بـآزآر مـﮯ فـُـروشـنـَش ...

نــَدیـد کــَسی سَنگ بــزنــَد ...

یـآ بـآ خــِـیـزَرآن ...

زیـنـَب امـآ دیـد ؛

آنهایـﮯ رآ کـﮧ یـعـقوب فــقــَط شنیـدِه بـود ...

سلام علیم ...

خیلی ممنون از حضورتون ...

این روزها فقط فریاد یا حسین بر دلها آرامش می دهد ...

التماس دعا

امیر دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

سلام بروزم التماس دعا....

سر زدم

زینب(وب شهدا) دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

مـشک بـرداشت که سیـراب کـند دریـا را
رفـت تـا تـشنـگی‌اش آب کـند دریـا را

آب روشن شد و عکـس قـمر افتاد در آب
مـاه می‌خواست که مهتاب کند دریا را

تـشنه می‌خواست ببیند لـب او را دریا
پس ننوشید که سیراب کند دریا را

کوفه شد، علقمه شق القمری دیگر دید
ماه افتاد که محراب کند دریا را

تـا خجالت بکشد، سرخ شود چهره ی آب
زخم می‌خورد که خوناب کند دریا را

نـاگهان موج برآمد که رسید اقیانوس
تـا در آغوش خودش خواب کند دریا را

آب مهـریه گُل بـود و اِلاّ خـورشید
در توان داشت که مرداب کند دریـا را

روی دست تو ندیده است کسی دریادل
چون خدا خواست که نایاب کند دریا را
سیدحمیدرضا برقعی

دوست ابراهیم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
داداش ابراهیم سلام
خوبی؟داداشی خیلی وقته دیگه درست و حسابی به ما سر نمیزنی با معرفت من
دادا ابراهیم می دونم که از این روزامون آگاهی داری
داداشی خیلی دلم برات تنگ شده خیلی خیلی خیلی زیاد
عجیب دلم هوای با تو بودن کرده
داداشی امروز ولادت آقا امام رضا (ع) بود
داداشی برامون دعا کن بخواه از خدا نجاتمون بده اون و هم نجات بده
مسیر زندگیمون و از هم جدا کنه ولی هم اون خوشبخت شه و هم داداش من
از خدا بخواه آرامش و به زندگیمون برگردونه
از خدا برامون طلب بخشش کن
داش ابرام مردونگی کن در حقمون مثل همیشه
داداشی انقد دلم برا صدای اذونت تنگ شده
برا اون لحظاتی که هر روز اذونت و گوش می دادم
داداشی جووووونم خیلی دلم برات تنگ شده خیلی
داداشی کمکم کن بازم به کمکت نیاز دارم مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد