سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

یا باب الحوائج ...






موج پرچمت دل رو داده بر باد ... 



حاجی: یا باب الحوائج !!!


نظرات 34 + ارسال نظر
خادم الشهداء ( محسن ) جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

به به به سلام حاجی داااااش.....

باخ منولوم عکسه بااااااا......

ای وای ایچیم کشدی کیشی.....

واقعا هوایم کردی داداش.....

اربعین میخواستم برم ولی نشد باااااا

التماس دعا دارم هاااا

یا حق

سلام آ.داداش ...

تاسوعای امثال ی چیز دیگه بود، مزش هنوز زیر زبونم هس، هیئت ک باهم بودیم، واخ واخ ...

ایشالله دوباره قسمت شه بری ...

محتاج دوعاوا داااش

خادم الشهداء ( محسن ) جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

این آهنگ وبلاگتم ک آتیش زد ب جونم.......

دمت غییییییژژژژژ

آره اونم چسبید....

بذا یکم خودمو تحویل بگیرم : با من باشی همیشه بهت خوش میگذره و حال میکنی

ب مال شما ک نمی رسه، یادت هس چقد مستی کردیم واسه ارباب با اون ریتم ...

محمود و حسین دو سیب و جواد ترانه همشون ی طرف این حسین ی طرفه ...

یادت هس چقد چسبید ...
تحویل گرفتی !؟؟

خادم الشهداء ( محسن ) جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

گیر داده بودی بریم جواد ی حسین دو سیب دیدی چقدر حال داد....

بذا یکم بگذره میخوام مداحی زینب بنت الحیدرشم بذارم.....

آره بد مستی کردیم واس ارباب.....

اون روز صبحشم خوب بود چسبید.....

آره خب ...

امیر شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

قصه ی غم دریای نگاهت....
اسم اعظمت از لبم نیوفتاد....
تویی که جلوه تا بیکرونه داری.....
توسینه ی من فقط تو خونه داری....
قد تموم عالم دیوونه داری....

سلام علیکم ...

ممنون از لطفت و التماس دعا

سوگند... شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

اَدْعوُکَ یا سَیدی بِلِسان قَدْ اَخْرَسَهُ ذَنْبُهُ ( ابوحمزه ثمالی )

می‌خوانمت ای آقای من به زبانی که گناه لالش کرده ...

سلام برادر ارزشی:
پست خیلی خوبی بود
موفق باشید
التماس دعا

سلام علیکم ...

تشکر من باب فرازی ک از دعای ابوحمزه نوشتید. چقدر خوب هس این تذکرات و این یادآوری ها ک انسان بعضی چیزها رو فراموش نکنه ...

هر حال لطف فرمودید ...
محتاج دعا

MAHESTAN یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام داداش خوبی ان شاالله
امیدوارم همیشه در پناه همین پرچم باشی
ما را هم دعا کنید
=====================================
خواستم در مورد سیاست هم بنویسم ولی .................سکوت ...............................................................................
تا آن روز برسد

سلام داداشم ...

خ خوشحالم کردی ک سر زدی، ن خبر آ؟

فعلا سکوت !!!

دعام کن داداش ...

لیاح یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://manokhodam2taee.blogfa.com

سلام.با دو تا پست بروزم...

-------------------------------------

واسه دانلودشون وقت بذار...
بیایم گاهی به خودمون کمک کنیم...
یه کمک کوچیک واسه برداشتن قدمای بزرگ...

-------------------------------------

نمی دونم!
نمی دونم چه حسیه!
حس غریبیه!
...
یه سال دیگه گذشت و من...
بزرگتر شدم؟؟؟!!!

-------------------------------------

بهم سر بزنین

سلام علیکم ...

سر می زنم

زینب(وب شهدا) یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام..
پست بالایی خیلی تامل برانگیزه...یک ساعت خواب اضافی!!احساس خستگی درعبادت...
ای خداااا
هفت شهرعشقوگشتن،ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم..
(شماکه نه،خودموعرض میکنم)
التماس دعا....

سلام علیکم ...

ممنون از لطف تون، ما هم اندر خم یک کوچه ایم ک ...

محتاج دعا

. یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام...منم اندر خم یک کوچه ام.........ولی شماایشالا اندر خم کوچه ی شهادت هستین...مارو هم ایشالا شفاعت میکنین...

ایشالله شهید شین !!!

اینو ی بار سردار علی فضلی در گوشم گف، موهای بدنم سیخ شد ...

. یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

واقعا ممنون ک تایید نکردین...میشه دلیلشو بدونم؟؟؟
اگ باعث ناراحتیتونه خب بگین نظر نذارم برادر مومن

خود درگیری دارید هاااا

پس این چیه ک تایید شده !!!

زینب(وب شهدا) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

بله حاجی..
کوچه شمافرق میکنه بامن
واقعامنم شفاعت کنین

من ؟!!!

من شفاعت بکنم !!! پیش ناآشنا امدین !!!

اینقدر هم زیر بغل ما هندونه بار نکنین ! جو گیر می شیم ...

ایشالله خانوم زهرا شفاعت همه مون رو بکنن ...

. دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

دیر تایید کردین خب...
بعد گذاشتن پست
فک کردم تایید نمیکنین
درضم خود درگیری هم ندارم
ایشالا هم شهید میشم میبینین خود درگیری ندارم.
اجرتونم با برادر شهدا

نمی دونم چرا با اسم خودتون کامنت نذاشتید ...

حتما دلیل خوبی دارید، هر حال ممنون ک سر می زنید ...

خادم الشهداء ( محسن ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام داااااش....

یعنی بیدانا سالیم آدام دوروبریم د یوخدی هااااا....

دیرم ها نهار دان سورا سز سمیر یوخدی سنن دیدن آقانین خود درگیری مزمون وار بیلمیر نینیه؟؟

بیا معرفیت کنم برو ایران خودرو مرکزی پینج ببند دااا.....

واقعا بخاطر این حرکت 1 مین سکوت میکنم دااااش.....

داداش التماس دعا دارم .....

یا حق

سلام داداشم ...

آره ب خدا، الان ک درست فک می کنم می بینم ی قدم جلوتر رفتم. فرمود اگه امروزتون با دیروزتون یکی شد ...

ایران خودرو چی هس بابا! از آلمان شرکت بی ام و زنگ زد مدیر برنامه هام ( وحید ) گف ن کار داره. ( راستی معذرت می خوام یا حق ...)

وحید می گه نوه ام رو بیار ببینم دا ...

محتاج دعاتم داااش گلم، تو نماز شبات منم دعا کن! از اون 40 تا مومن هم یکی اش رو من بگو، چی میشه ؟!

. دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

بله حتما دلیل خوب و قشنگی دارم حاجی برادر...
خب اینطوری راحت بودم...بازم اگ مشکلی باشه بااسم خودمون میایم...خیالی نیست
یاعلی

هر جور راحتین !!!

باران... دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام علیکم حاجی
خوشبحال شما ک کوچتون اینقد با ما فرق میکنه...
ما کوچمون خ داغونه...واندر خم همون کوچه موندیم...
توروخدا شفاعت یادتون نره ها حاجی...
ما اون دنیا چشممون ب شفاعت شماست برادر...
یاعلی...

سلام علیکم ...

نمی دونم واقعا چرا این حرف رو نوشتید! من و شفاعت! نزارید ملت بهم بخندن، اونایی ک از نزدیک من رو می شناسن!

شفاعت مال اولیای خاص خداس. شهداء و بهترین شفاعت کننده خانوم زهراس، ایشالله ایشون همه مون رو شفاعت کنه ب حرمت اشک برا حسینش(ع) ...

راستی لطف فرمودید ...

التماس دعا

خادم الشهداء ( محسن ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

ب وحید بگو برا نوت لباس خریدم بیاره پولشو بده باااااا.....

ن بابا داداش من تو نماز های یومیش موندم.....

تو من رو دعا کن ک زیاد حال و احوالم خوش نیس

وحید هم ادباز شده دیگه ...

می گن دعای مومن تو حق مومن ب اجابت نزدیک تره چ برسه ب داداشها ...

من دعات کردم، تو هم دعام کن داااش

سوگند... دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

پیامبر اسلام در مورد شفاعت شهیدان چنین گفته است:

یک نفر از آن ها در باره هفتاد هزار نفر از خانواده و همسایگان شفاعت می کنند.

سلام برادر ارزشی
انشاالله اگه شهادت نصیبتون شد
مارو هم از یاد نبرین
التماس دعای شفاعت

سلام علیکم ...

لطف فرمودین !!! ای کاش شهداء هم شفاعت من رو می کردن، ای کاش ...

خادم الشهداء ( محسن ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

حاجی داش یادیما توشدی او دونیادا منی د شفاعت اله داا نولار کیشی

سن الله ال چکین دا ...

آخی یاخجی اولان سن کی منی تانیرسان؟

آی الله ! دارم یواش یواش جو گیر میشم. حس می کنم پیامبر شدم. بعضی معجزه ها رو می بینم. دیروز رفته بودم بانک در خود ب خود باز شد ...

زینب(وب شهدا) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

هندونه نبود..ولی حالاک عصبانی شدیدازاین موضوع میگذرم..

دانشجوبودن وامتحانات چ فوایدی داشت مانمیدونستیما..
ایشاالله ک درماشین کنده نمیشه،سرجاش میمونه.

روزدانشجوهم باتاخیرمبارک
التماس دعا..

بعله، ب خصوص فصل امتحانات باشه !

ممنون ک سر می زنید ...

محتاج دعا

حاجی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام رفقا ...

امروز ناراحتم، خیلی هم ناراحت ...

اگه واسه صلاح ها زتدگی می کنیم پس وای بر ما !؟!

اگه احساس تکلیف کردیم و اومدیم شدیم مرد عمل پا پس کشیدن واسه چی !!! صلاحه ها؟؟؟

پس با صلاح ها و حرف این و اون محشور باش و فک کن داری درست می ری ...

التماس دعا

خادم الشهداء ( محسن ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

حاجیییییییییییییییی

نبینم اعصاب مصاب نداشته باشی هااا دااااش....

تقصیر ما نیس عملامون رو با حرفای مردم تنظیم میکنیم

ای بابا زانتیا بکش کناااااااار ...

آره خب، ولی نباید این جور باشه، خدا این وسط چی میشه ...

التماس دعا

خادم الشهداء ( محسن ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

چون بعضی آدما این حرفا رو ک میزنن ک پشت پرده خودشون بدتر از این حرفاس....

متاسفانه امثال من و تو سیاسی کاری بلد نیستیم ....ساده ایم داداشم آره......

عصابتو خرد نکن داش خدا کریمه....

سلام داداشم ...

آخه ... ؛ حالا بماند دا

خدا کریمه داااش، ممنون ک خیلی نظر می ذاری

یولدان گچن سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://kohnerefig.blogfa.com

هوالحبیب...
حال تو مانده ای و تنهایی حسین. دیگر سپاهی نمانده است و برادر، تنهاست. همه ی سوارانِ عاشق، یک به یک، دلاورانه خاک را بوسیدند. اینک تویی، سقّا و علمدار، بشتاب که برای برادر یاوری جز تو نمانده است. و هنوز از خیمه ها صدای العطش می تراود. این مشک تهی را بر دوش افکن! بگذار این جماعت، خاطره ی علی را باز هم زنده و ایستاده ببینند.

فرزند علی! ذوالفقارت را به آسمان نشانه بگیر و بگذار سُمِ اسبت، زمین را چون قلبِ دژخیمان بلرزاند.

چه کسی است که در برابر تو خواهد ایستاد؟

فرات تورا می خوانَد که دیری است منتظرِ دلاوری چون توست.
لبیک یا قمر بنی هاشم
التماس دعا

سلام علیکم ...

روی سخنم با باب الحوائج هس ...

هر حال خیلی ممنون سر می زنید و لطف دارید ب وبلاگ سفید ...

محتاج دعا

تنها سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

دائما طاهر باش و به حال خویش ناظر باش وعیوب دیگران را ساتر باش.....


با همه مهربان باش و از همه گریزان باش ، یعنی با همه باش وبی همه باش .....


خدا شناس باش در هر لباس باش ،آزاده باش و دلداده باش ،فرزانه باش و جان باخته باش .....

سلام....

پست دفترچه گناه ها اون اولش که نوشته کوچک شمردن گناه گناه بزرگ هس,اگه آدم فقط همین جمله کوچیک روتوخودش بتونه پرورش بده ومواظبش باشه تونسته راه خداشناسی روپیداکنه......

راستی,راهنگ وبتون آدم رو میبره به زمان انتخابات و جنب وجوش های اون زمون........

اجراتون با"باب الحوائج مولودامروزامام موسی کاظم(ع)"...

"التماس دعاااا"...

یاحق".......

سلام علیکم ...

داشتم زمانی ک عکس رو می زدم، اتفاقی دیدم جمله رو ک کوچک شمردن گناه، گناه بزرگ هس، عجیب جمله ای است ...

آهنگ رو هم من انتخاب نکردم، بچه های قلم خودش تغییر می ده (مناسبتی)

خیلی ممنونم ک نظر دادید ...

موفق باشید

علمدار غریب... سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.mersad2030.blogfa.com

السلام وعلیکم...
انشاالله که خوب وسلامتید ..به طور کاملا اتفاقی وارد وب شما شدم...
قلم خوبی دارید...فعلا اومدم عرضی سلام کنم وانشاالله شب میام مطالبتون رو میخونم و نظر میزارم..
محتاج دعا ..

علیکم ...


لطف فرمودید، بنده هم چن بار سر زدم ب وبلاگ تون ...

موفق باشید

علمدار غریب... سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.mersad2030.blogfa.com

سلامی دوباره...خدا قوت وخدا به قلمتون اجر بده...
حالا از اون روزتا حالا که با ماشینتون مسدودی چیزی نداشتید که؟؟ با اون کارایی که شما کردید معلوم دیر که ماشین نجور کار میکنه..
لالین دیلین ننه سی بیلر ...حتما زبون ماشین خودتون رو بهتر میفهمیدید که شروع کردید به تعمیرش..به هر حال خاطرتون زیبا بود ..
وهمچنین بقیه پست هایتان..اجرتون با حاجی ابراهیم...
محتاج دعا
یاحق
در ضمن با همان نام سفید لینک شدید..

سلام علیکم ...

تا حالا ک رضایت بخش بوده و مشکلی ندیدیم، ب خودم ایمان آوردم و روحیه ما می توانیم در من زنده شده ...

خیلی ممنون ک سر می زنید، بنده هم علمدار غریب لینک کردم ؟!؟

موفق باشید

سیروان سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://sirvan08.blogfa.com

زخمی بر پهلویم هست ...
روزگار هم نمک میپاشد و من ...
پیچ و تاب میخورم !!
و همه گمان میکنند دارم میرقصم .!!!

سلام .
چشم به راهتم ...

سلام ...

رسیدم خدمتون

علمدار غریب... چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.mersad2030.blogfa.com

هر جور که خودتان مایلید برادرم..
اما من " حاج ابراهیم ..کجایی که یادت بخیر"
رو بیشتر میپسندم..."
اگرهم میخواهید همان علمدار غریب بمونه..
شبتون مهدی پسند..

حسن چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

میگم حاجی امشب درب ماشین سهله شاسیه ماشین میاد پایین
من میدونم اون قیرمیزی سو(آب انار) کار خودشو خواهد کرد و آخرش به کشتن میده
من میدونم ک امشب بعد نماز شب همه ی جدولارو خراب و داغون خواهی کرد
خدا به دادت برسه
کاش محسن داش هم بود
واقعا جاش خالیه

سلام حسن داداش ...

حمیدن نیارانام، ایکی برابر بیزدن یدی ایشدی ماشاالله ...

حالا بماند دااا

آره، همراه اول بهش ی روز مکالمه رایگان داده واسه امروز، فک کنم دو ساعت باهاش حرف زدم امروز، بعد گفتم محسن حیف هس، بذاریم همین جوری روشن بمونه گوشی ها، واسه همراه اول پول بندازه ...

یاشا داداش ک باش ویردون

علمدار غریب... چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.mersad2030.blogfa.com

سلام علیکم..
وبلاگ علمدار غریب با پست جدیدی به روز است.
یا حق

سلام علیکم ...

سر می زنم

خادم الشهداء ( محسن ) پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام....

بیرنیزدان گلمسین انشاالله.....

من سیز گدیسیز دا پخلنن آب انارا هن؟

اوسون اوسون اولمز خدیجه گورر نوه نتیجه.....

التماس دعا در مورد عملیات والجدول.....

بابا خیلی حرفه هااا همراه اول برا پرداخت غیرحضوری یک روز مکالمه رایگان بده خوب باید استفاده کرد داااا

به داااش محسن از ی دیقه پیش تا حالا ؟

آقا تلفن رو قطع نکن هاااا بذار عوض این همه سال پول یامفتی ک دادیم بهشون در آد ...

خودت می دونی از حسن و ممد و حمید بپرس اصلن از گلوم پایین نرف ...

ولی داااش جات خالی. حاجی (ابوی) انار خریده کیلویی 1500 تومن بعد واسه هر لیوان 3 تا کوچولوش کافیه یعنی 200 گرم بشه یا نشه یعنی ب عبارتی 5 لیوان واسه ی کیلو. یا ب عبارت بهتر لیوانی 300 تومن بعد ما واسه ی لیوان 3 تومن دادیم. ای بابا. ی لحظه حسن رف تو جلدم ها واگرنه ک من اهل حساب کتاب نیستم. هش زاد دا ...

خادم الشهداء ( محسن ) پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

آره میدونم معلوم بود اصلا نمیرفت پائین.....

محمد ک حورت میکشید بابا....

حمید داش هم پخله میخورد و حسنم ک هیچی دا نگم بهتره....

حسن ک تو بحت مالی دهن مارو آسفالت کرده بابا

شنیدی مگه؟

ای بابا زانتیا بکش کنار

حمید رو نگو، اندازه ما سه نفر. ماشالا ماشالا

ی بار با حسن رفته بودیم جنس بخریم، حساب چن صد تومنی بود بعد طرف ماشین حساب رو در آورد حساب کنه حسن مبلغ رو گف بعد مغازه داره 10 دیقه با ماشین حساب ور رف آخرش چیزی ک حسن می گف رو گف.
امکان نداره قیمت چیزی رو بپرسی ندونه هر چیزی ها همش هم درسته انتیقه ذهنی وار

امیر پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://shahadat319.blogfa.com

قشنگ بود حاج جان

راستی
تورا من چشم در راهم....
بروزم....

سلام ...

حالا ک اصرار کی کنی، باشه !!!

حسن پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

ممد آب انار بدنتو رو ب راه کرده یا نه؟؟؟؟
راستی ماشینتون که اوراقی نشده؟؟؟؟
اگه صافکار خوب خواستی بگو آدرسشو بدم

یوخ بابا خراب اولموشام ...

یادته تو آشپزخونه مشهد ب ممد گفتم ممد چ خبر گف خراب شدم بعد سرایدار حسینه اومد گف چی رو خراب کردید؟ رفت همه چی رو وارسی کرد؟ بعد اومد هواکش رو نیگا کرد !!! چقد خندیدیم. می گیم بابام جان ممد رو می گفتیم ب کتش نمی رف ک ...

ماشین ؟ اوراقی ؟ هنو منو نشناختی هااا

جوری درست کردم درهاش رو ک صداش در نمی آد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد