سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

دلم تنگ اومده ...







خدایا
تو نوح و
عشقت کشتی و
من ولی
کماکان پسرت!

همین ...

حاجی

نظرات 5 + ارسال نظر
نادم جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد آشنا دیوانه است می روم شاید فراموشت کنم با فراموشی هم آغوشت کنم می روم از رفتن من شاد باش از عذاب دیدنم آزادباش گر چه تو تنها تر از ما می روی آرزو دارم ولی عاشق شوی آرزو دارم بفهمی درد را تلخی بر خوردهای سرد را...

قاصد خوشخبر جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

عشق رو باید حفظ کرد عشقی که خاموش باشه. ابراز نشه. سهمه کسه دیگه ای میشه !!!!عاشقه عشقت باش ،همین !

سلام علیکم ...

عشق دو طرفه ...

خدا عاشق ماهاست، اما من ...

تنها عاشق بودن کافی نیست، بایستی کارهایی کرد و البته کارهایی نکرد، خدایا خودت کمکم کن ...

التماس دعا

قاصد جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

مرحله اخر عشق ابراز کردنه ,,,,عاشق دلتنگیش به خاطر حرفاییه که حبس شده ,,,,

نمی دونم ...

مهسا جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام...

الا بذکر الله تطمئن القلوب ....

سلام علیکم ...

فوق العاده هس این، کارساز و همراه همیشگی ...

آوای حرکت یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام حاجی
دیر که اومدم ولی اومدم
خدارشکر مثل همیشه عالی و دلنشینه اینجا

به سلام علیکم ...

خب خدا رو شکر، چی‌کارآ می کنی؟

دعام کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد