سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

در آن نفس ک بمیرم ...





امروز برای آمدن محرم حسین (ع) دعا کردم


دلم اما نیزه‌هایش را تیز می‌کند


همانند کوفیان ...


نظرات 4 + ارسال نظر
ali جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

رفیق سوم سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

داااااش این آهنگ وبلاگت پارسال با دلم بازی میکرد.یادت میاد چه جوری از قطار پیاده شدم.هر وقت یادم میفته یهو تنم میلرزه با خودم میگم مگه من چه غلطی کردم که پامو تو قطارم گذاشتم ولی آقا گفت اشتباه اومدی پیاده شو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام علیکم داداش خودم ...

یادش ب خیر، چ روزآیی بود. حالم رو گرفتی!

التماس دعا

قاصد چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام...مداحیتون بادله آدم بازی میکند.....یاده یه روز بارونی افتادم....یه غروب...دم اذان....نماز تو یه محوطه ای که سقفش آسمون خدا بود....منتظر بودم اون روز....صدای مداحی تا ته دلم ته نشین شده بود....یاد اون روزم بخیر....

سلام ...

خوشحالم ک آهنگ وبلاگم ب دل دو نفر نشسته ...

التماس دعا

گم نام چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ

منم کاروان گم کرده ام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد