سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

پند استاد





علامه‌ی طباطبائی (ره)،


و آیه‌الله‌العظمی محمد تقی بهجت (ره)،


از استاد خود مرحوم سید علی آقا قاضی (رضوان الله علیه)،

نقل نمودند که فرمود:


اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد،مرا لعن کند...! (1)






منابع:1-کتاب نماز خوبان،
علی- احمدپورترکمانی،
ص 60،ناشر،انتشارات 
مشهور قم،سال نشر1378
نظرات 3 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نوشت فاطمه تعریف دیگری دارد
ز درک خاک مقام فراتری دارد
خوشا به حال پیمبر چه مادری دارد
درون خانه بهشت معطری دارد

سلام ...

خیلی مچکرم،

حلما شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام مطلبتون بسیار خوب بود...
ممنون

سلام لطف کردید ...

نینجا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ

جملاتی فوق العاده از نیما یوشیج
دکتر نیستم...
اما برایت 10دقیقه راه رفتن،روى جدول کنار خیابان را تجویز میکنم،
تا بفهمى عاقل بودن چیز خوبیست،
اما دیوانگى قشنگ تر است..
برایت لبخند زدن به کودکان وسط خیابان را تجویز میکنم،
تا بفهمى هنوز هم،میشود بى منت محبت کرد..
به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم گاهى بلند بخندى،هرکجا که هستى،
یک نفر همیشه منتظر خنده هاى توست...
دکتر نیستم،
اما به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم که شاد باشى!
خورشید،
هر روز صبح،
بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میکند!
هرگز، منتظر" فرداى خیالى" نباش.
سهمت را از" شادى زندگى"، همین امروز بگیر.
فراموش نکن "مقصد"، همیشه جایى در "انتهاى مسیر" نیست!
"مقصد" لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم!



چایت را بنوش!
نگران فردا مباش،
از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها......
(نیما یوشیج)

سلام ...

خیلی ممنون از متن و جملات زیبا ...

درسته بایستی بعضی وقت‌ها رو ب خودمون اختصاص بدیم و فقط برای خندوندن خودمون فک کنیم و بخندیم و شاد باشیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد