سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

رمضان نزدیک است ...


سلام علیکم ...


نمی‌دونم چه فرقی هس بین امسالم و سال‌های قبل؟


امسال عجیب دلم طوفانی ماه مبارک رمضان هس. شدیدا انتظارش رو می‌کشم. برنامه‌ها دارم واسش. می‌خوام ی بار دیگه با معبود و معشوقم عهد ببندم. بنویسم و عرضه کنم ک می‌خوام هوام رو داشته باشه. ب قول شهید بابایی ازش می‌خوام دستش رو روی سرم بگذاره و تا آخر ماه رمضونم برنداره. عجب توفیقی دادی ای عشقم. توفیق شرکت در ماه مبارک رمضان.


مولای یا مولای انت المولای و انا العبد و هل یرحم العبد الی المولای ...


مناجات حضرت امیر از اون دسته دعاهاس ک واقعا می‌گم خیلی دوسش دارم. ی جوری هر وقت دلم گیر کنه میرم سراغش. عجیب دعاییه.


گفتم عهد می‌بندم با تو. ای مهربانم. عهد، قراردادی دو طرفه هس. می‌دونم ولی چیزی برای عرضه نداشتم ک بنویسم و بگویم. دوباره کلماتم ته کشید و دست ب دامن دکتر می‌شم. اویی که در آن بالا بالاها بیشتر از ما می‌شناسنش ...


بگذارید این‌جور بنویسم ک رمضان با نیایش‌های شهید چمران:


پروردگارا آن‌چنان ما را از دنیا و مافیها بی‌نیاز کن که در قربان‌گاه عشق تو هم‌چون ابراهیم مشتاقانه حاضر شویم تا اسماعیل وجود خود را در راه هدف مقدست قربانی کنیم.


پروردگارا آن‌چنان ما را جذب کن که جز به تو نیندیشیم جز تو را نخواهیم و جز تو به سوی کسی نرویم و همه خودخواهی‌ها و خودبینی‌ها را در مذبحه بارگاه تو قربانی کنیم.


خدایا آن‌چنان تار و پود وجود ما را به عشق خود عجین کن که جز تو به کسی نیندیشیم، جز تو کسی را نخواهیم، جز تو کسی را نبینیم. جز تو مونسی نگیریم، جز تو پناه‌گاهی نپذیریم، جز تو آرزویی نداشته باشیم.


خدایا ما را ببخش از گناهانی که ما را احاطه کرده و خود از آن آگاهی نداریم، گناهانی را که می‌کنیم و با هزار قدرت عقل توجیه می‌کنیم و خود از بدی آن آگاهی نداریم.


خدایا تو آن‌قدر به من رحمت کرده‌ای، آن‌چنان مرا مورد عنایت خود قرار داده‌ای که من از وجود خود شرم می‌کنم، خجالت می‌کشم که در مقابلت بایستم و خود را کوچک‌تر از آن می‌بینم که در جواب این همه بزرگواری و پروردگاری تو را شکر کنم و تشکر را نیز نفسی و اهانتی به ساحت مقدست می‌دانم.


خدایا به من فرصت ده، توانایی ده تا بتوانم از عهده برآیم و شایسته این همه مهر و محبت باشم.


سفره‌ای پهن می‌شه ب بزرگی عالم. خدایا توفیق بده بیشتر بهر‌ه‌برداری کنیم ازش ...


التماس دعا دوستان ...


نظرات 10 + ارسال نظر

سلام داش حاجى انشاا...هم شما هم من سر عهدمون بمونیم ...

سلام دااااش حاجی ابراهیم گل!

ممنون بابت لطف حضورت. ایشالله ...

تنها دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

یااله الخلق یارب الفلق

رمضان ماه عبادت وفرصت بنده شدن
رمضان شوق اطاعت,ازگنه کنده شدن
رمضان بهارروح به خدا پیوستن
رمضان شوکت زیبایی وزیبنده شدن....
می شوداین رمضان موعدفرداباشد.
آخرین ماه صیام غم مولا باشد..
می شوددرشب قدرش به جهان مژده دهند
که همین سال ظهورگل نرگس باشد.....
السلام علیک یااباصالح المهدی...

سلام ...

ممنون از حضورتون و متن خوبتون ...

unknown سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://unknown313.blogfa.com/

سلام
ماه رمضان پارسال واسم خیلی خاص بود...چیزایی بدست آوردم که الان که یه سال ازش میگذره شاید کم رنگ شده باشه ولی از دست ندادم.دعا می کنم توفیق داشته باشیم از این سفره ای که پهنه بهره ببریم و برای همیشه حفظش کنیم...یکیش معرفت و محبت! آمین.
التماس دعا داریم...زیاد!

سلام علیکم ...
ممنون از حضورتون و آمین ...
دعا کردم و ملتمس دعا

باران... سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

میدونی خدا ...

تو دنیای که واسه ما ساختی

گاهی اوقات آدما به جایی می رسن که دلشون می خواد

داد بزنن و بگن "بسه دیگه نمی کشم"

میدونم که میدونی الان من به اونجا رسیدم

اما عرضه فریــــــــــــــــــــــــــــــاد زدن هم از خودم ندارم

شاید اگه داد بزنم سریع بیای

ولی مثل آدمی شدم که می خواد داد بزنه و انگار

یکی جلو دهنش رو گرفته

واست نوشتم چون نتونستم داد بزنم

تنهایی شکستن با وجود اینکه بدونی

خیلی ها دوست دارن خیلی بده

اینکه فقط به خاطر اونا تحمل کنی

و بازم مثل همیشه در جواب سوالاشون بگی

خیلی خوبم و بزنی زیر خنده ...

سلام ...
مثل همیشه متن و دل‌نوشته خوبی بود ...
ممنون ک سر می‌زنید

سالار سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام حاجی جون، اوروشلوخ یتیش دی گینه. من که واسه ی ماه رمضون پرپر می‌زنم. عجب ماهی هس. واست دعای خیر خیر دارم داداشی.
ایشالله هممون از این ماه استفاده کافی رو ببریم. و تو هم حاجتت رو بگیری. بگو ایشالله

سلام قردش. نجه سن؟ زن داداش گیل نه ایش گورولر؟ امیرعلی نی اوپ گینن.

انصافا اوروشلوخ بیر آیری عالمدی. الله چوخ شکر ک گینه توفیق وردی.
راستی ممنون از لطف‌ات و سر زدن‌ات. ماه رمضون هس ایشالله ک هر چی از خدا بخوای استجابت شه.
موفق باشی

رهرو سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد ، نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم ، چو گدا بر سر راهی

کس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در ، که جز این خانه مرا نیست پناهی
التماس دعا.......

سلام علیکم ...
ممنون از مناجاتی ک نوشتید ...
موفق باشید

باران... چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://baraniii72.blogfa.com

خدا...


فراموش شده ترین حقیقت هستی !!!

صداش کن

صدا کردنش سواد و مدرک و پول و این چیزا نمی خواد

فقط یه دل شکسته می خواد

خدا...

سلام خوشحال میشم ب وب جدیدم ی سرس بزنید

سلام علیکم ...

سر زدم و نظر گذاشتم ...
موفق باشید

نفس چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

عکس اول را در آورد: این پسر اولم محسن است.

عکس دوم را گذاشت روی عکس محسن: این پسر دومم محمد است، دوسال با محسن تفاوت سنی داشت.

عکس سوم را آورد و گذاشت روی عکس محمد؛

رفت بگوید این پسر سومم.. سرش را بالا آورد ....

دید شانه های امام(ره) دارد می لرزد...

امام(ره) گریه اش گرفته بود ...

فوری عکسها را جمع کرد زیر چادرش و خیلی جدی گفت:

چهارتا پسرم رو دادم که اشکتو نبینم...

عالی بود عالی ...

دست خدا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://hayyaalaljahad.blogfa.com/

سلام خدا قوت
یه نقطهای هست همه دقت کنن اینم اونه که حتی داخل رمضان هم باید برنامه داشت وهدفگذاری کرد خوب اشاره کردی حتما برنامه بریز به همه هم بگو شاید استفاده کنند .مثل چمران تا تاروپودمان از عشق خدا پر نشه نمیتونیم رمضانی بشیم وذوب بشیم التماس دعا یازهرا

سلام علیکم یا اخی ...

منور فرمودید ...

حتما بردار ...
ملتمس دعا

نینجای سایبری پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

حاجی سلامنظرتونو انتقال دادم این یکی مطلبم با اجازه....راستی چرا آبروی آدمومیبرید خوب یه تک واژ س میزدی کنار اراف میشد اسراف دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد