سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

یا ابالفضل (ع) ...






تعریف میــکرد:

همسرم توی حیــاط از روی ویلچر با صورت خورد زمیــن ...

بعد که من دویــدم و از روی زمیــن بلنــدش کردم

دیــدم داره مثل ابـر بهار گریــه می‌کنه ...

با تعجب بهش گفتم

حاجی شما توی ایـن سالهای مجروحیتت

یــه بار آخ نگفتی


 چی شده؟!

گفتش نمیدونستم

زمیــن خوردن با صــورت اینـقدر درد داره ...

.
.
.

یا ابالفضل (ع)



نظرات 1 + ارسال نظر
خادم الشهداء ( محسن ) چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام داداش.....

نمیدونستم با صورت زمین خورد درد داره.....

عالی بود عالی......

مرد من منتظرم بیای......

التماس دعا.....

یا حق

السلام داااش ...

آره، من روضه اش رو ک می‌شنوم ...

چشم حتما، نت ندارم ولی خدمت می‌رسم ...

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد