سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

خداحافظ دنیا




خداحافظ دنیا ؛

تورا به خدا میسپارم؛
خدایی که در همین نزدیکیست
و من سالها از او غافل، و به تو مشغول بودم


خداحافظ دنیا ؛
شهادت منتهای آمال و آروزی من بود
تومرا فریفتی
نفرین بر تو
نفرین بر من ؛ آنگاه که به تو اقتدا کردم


خداحافظ دنیا ؛
اینجا پایان قرار ماست
اکنون آزادی میخواهم
پرواز مرا میخواند؛
روحم در جسم خاکی تو نمیگنجد


ای دنیا ؛
شهادت میدهم که زیباتر از شهادت نیست؛
زیباتر از شهیدان نیست؛
خوشا به حال شهیدان

اللهم ارزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک

نظرات 6 + ارسال نظر
سالار شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

در قنوت نمازهایم همیشه می‌گفتم "اللهم ارزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک" ولی تازگی‌ها فقط می‌گویم "اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا"

شنیدم سید شهید آوینی بعد از انفجار مین تو اون حال و هوا می‌گفته "اللهم الجعل مماتی شهاده فی سبیلک"

و ما .....

MAHESTAN یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.soldiercyber.blogfa.com/

سلام
دیروز به من اس دادی نفهمیدم وبلاگت عوض شده امروز چک کردم دیدم وبلاگت رو توی هر صفحه ای که باز می کردم دانلود این موزیک رو می خواست......
اشکم در آوردی
<<<<<تنهای صدای اشهد یک نوجوان>>>>>
والسلام ........

... یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام، خوبه خوب

آشنا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

اللهم ارزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک, فقط همین ...!

سیدعلی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام داداش! وبلاگ نو مبارک!
ایشالله موفق شی!!!!!

باران ... جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

قرارهای امروزی آوای بی قراران را از یادها برده است، ترانه‌های امروزی ترانه‌ی دلنواز باران جبهه‌ها را از بین برده است. آری! آوای باران به گوشمان نمی‌رسد. عطر سرخ ایثار بویش را از دست داده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد