سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

بهش نگاه کن ....







اگه فردای قیامت میتونی تو چشای این ادم نگاه کنی....


به همین طرز زندگی ادامه بده !!! 

(اول با خودمم!!!)

آیا ما به این بزرگ مردان کم سن و سال که افلاک را به زیر پایشان انداختند ، مدیون نیستیم؟
نظرات 13 + ارسال نظر
آرپی چی زن یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام نه خسته دلاور
تف به ریا ، کم مونده خاطرات عملیات ولفجر 28 تو ارتفاعات اروند کنار رو تعریف کنی

سالار دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام‌قردش
نه خبر؟ نجسن؟
خدا تو امتحان سخت انتخابات کمک حالمون باشه
بلند بگو امین

حاجی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام

دیدم جاش نیس ی پست جدید بزنم گفتم کجا بهتر از اینجا
الان ۱ و نیم هس. تازه از ستادبازی ها رسیدم خونه. سرم درد گرفت از بس رفتم اینجا بعد اونجا.
ملت‌گرفتن خوابیدن منم نشستم شام سرد شده ام رو می خورم. به قول دوستمووون والله
ولی میگن کی خست اس ..... دشمن
حالا خدا کنه این به این در اون در زدن هام واسه خدا باشه. همین
والعاقبه للمتقین

نینجای سایبری دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام...نخسته ...من سه تا نظر گذاشتم ظاهرا هیچ کدوم نرسیده...کلا خواستیم عرض خسته نباشید بگیم وخدا قوت...بروزم...

نفس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

حاجی چوخ ایستریم سنییییییییییییییییییییییی

مانیفست دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام حاجی...
بد جور تو حس رفته بودم اسم ستاد بازی رو آوردین باز دور خودم چرخیدنها,بی جواب موندنها,حرص بی تعهدی بعضیا حالمو بد کرد!
حق دکتر جلیلی این نبود.فقط دعا کنیم انقدر رای بیاره که بره دور دوم تا بعضی بالا دستی ها که هر کی میخواد باشه بذار باشه حالشون جا بیاد.

هیئت روضة الحسن (ع) لاهیجان سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://Haramsazan.ir

راه دل ما باز بُود رو به جلیلی

در پیچ زمان کج نبود کار جلیلی

پا داد که ما ننگ حقارت نپذیریم

هر چه که امام گفت همان است جلیلی

تا وقتی که این باشد و باشی تو عمار

ما هم همه همرزم تو هستیم جلیلی

همرزمی چو شهریاری و احمدی روشن…

در سنگر عشق و جان و میهن

سالار سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام قردش!
نجه سن؟ یوخسان هش؟
منم خسته‌ام از ستادبازی‌ها. خسته شدیم از بس کسی نگفت خرت به چند. ولی ته دلم حداقل این هس که واسه خدا به قول خودت کار می‌کنیم.
الله یورماسین

مهدی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://ideaone.persianblog.ir/

اونایی که بچه ها رو به جنگ فرستادن باید پاسخگو باشن. اونایی که با خون همینها قدرت و ثروت و اعتبارشون رو زیاد کردند و حالا دیگه چه فایده که سنگ قبر طلا واسشون بسازیم.

سلام علیکم ...
خوش اومدید به وب خودتون
نمی دونم آیا این موردی که عرض می کنم دیدید یا نه؟
همین سوال رو از امام سید علی پرسیدن ایشون جواب داد که ما فیلتر سنی برای اعزام به جبهه داریم و اگه کسی هم از این فیلتر رد شد با اصرار و خواهش و اجازه نامه ی پدر و مادر فرستاده می شه و ‌من اضافه می کنم اگه یکم اطلاعات تاریخی و جنگی داشتید یا خاطرات دفاع مقدس رو مطالعه می کردید می دیدید که با چه طرفند و راه هایی ( دستکاری در شناسنانه کمترین شون بود ) می رفتن جبهه. به هر حال در جبهه هم فرماندهان این گونه افراد کم سن وسال رو در خط مقدم استفاده نمی کردن. پشت خط مقدم استفاده می شد. تو عکس هم ی همچین چیزی مشخص هس.
در ضمن من با طلا گرفتن یادمان و قبور این عزیزان کاملا موافقم چون کمترین کار هس ولی چیزی که مهم هس تفکر و بزرگداشت اعتقاداون عزیزان هس و اون عبارت هس از ولایت فقط همین کلمه و بس. ولایت.
جوابی که دادم کم بود ولی اگه قانع نشدید من در خدمتم.
والعاقبه للمتقین

??? سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

خسته نباشید میگم به پشت خط مقدم نشین ها!!!فکرنمیکنیدکه الان جلوخط وتومیدون بایدباشید؟؟چراستادبازی میکنید یه جا میموندیدازاین شاخ به اون شاخ نمیپریدین جهادتون رومیکردین چرامثل کانیددهابه هیچ کس اعتمادندارید!شماخودتون توصحنه نیستید لااقل به نفرات جذب کردتون تودانشگاه که ازپارسال باهمید تاثیر میزاشتیدکه امروزجلوستادروحانی روبان بنفش به دستاشون نمیبستندوروحانی روتبلیغ نمیکردن این حداقل یک خواهش ازنفرات پشت خط میتونه باشه"لطفاناراحت نشین این حرفایه درددل بود با پشت خطیها"میخوام که به احترام این نوشته هایه وبتون واین عکس پسربچه درمورد گفته هام فکرکنیدوبه بقیه پشت خطی هاهم بگیدبعدخوندن این نظرخواستین تایدنکنید فقط میخواستم حرفاموبهتون برسونم ممنون:اجراتون باخدا...................

سلام علیکم
شناختمتون‌. (بلوف نیس ها) این اولین نظری بود که گذاشتید. خوشحال می شدم با نام خودتون نظر بگذارید.
من از کمترین کار ها هم دریغ نکردم. می دونم که این حرفم دفاع از خود هس ولی از پخش تراکت و کارت تبلیغاتی دکتر جلیلی تو همین آبرسان خودمون‌تا شرکت در اتاق فکر ستادها.
به هر حال اصطلاح ستادبازی معنی اش بین من و شما تفاوت داره و چیزی که من گفتم با منظوری که رسوندم فرق داشته باشه.
الانم تف به ریا ساعت ۱ و ربع نصف شب هس و مثل چند شب اخیر تازه از ستادبازی ها رسیدم خونه.
حالا اون چیزی که مردم درباره ادم می گه و خدا می بینه بعضی وقت ها توفیر داره. خدایا تقبل منی. همین
در ضمن در مورد این که یکی‌در ستادی غیر از اونچه که من دارم کار می‌کنم کار می‌کنه من شده تا به حال بارها با دوستان‌ بحث کردیم یا طرف قانع شده یا قانع کرده یا قانع نشدیم. که باز کم کاری کردم قبول دارم.
راستی خوشحال شدم دوباره نظر بذارید.
والعاقبه للمتقین

نینجای سایبری پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام حاجی...البته این آدمک منم ها...
وای دیشب تا ساعت یک نصف شب با اکیپ فک وفامیل بیرون بودیم...یعنی با عکس دکتر میشد خیلی کارها کرد....حاجی جای بچه های بسیج خالی بود....اما ما کم نمیاریم...وتا آخر ایستاده ایم...
برگ برنده ی ما... شهید زنده ی ما....
ستاد بازی ها هم ضرورت میکرد اما مهم نیت عمله...خطاب به اونیم که میگه هم دانشگاهیهامون جلو ستاد روحانی بودن بگم ...مطمئن باشید به خاطر هیجان کار اونجا وایستاده بودن...یاعلی حاجی....

سلام ...
خسته نباشید!
والله حاج حمید و حاج محمد ما رو چهار و نیم اینا بود ول کرد. با بچه‌های بسیج هم بودیم اتفاقا! می‌فرمایید جای بچه‌های بسیج خالی، به این خاطر گفتم!افتاده بودیم به جون خیابون‌ها. پنج رسیدم خونه. نماز و استراحت. از صبح هم رفتیم ستادهای شهرستان‌ها با ی اکیپ سر زدیم. آذرشهر و ایلخچی، گوگان، اسکو و شهر جدید سهند. الحمدالله جز چند مطلب وضعیت خوب بود.
(اینا رو نوشتم که هم تف به ریا شه هم جهت استحضار برخی دوستان)
موفق باشید

آوای حرکت پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام حاجی روبه راهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام حاج ابراهیم ...
شکر خدا! شما چه طوری؟
ما سر می‌زنیم حال و حوصله و وقت نظر گذاری ندارم فقط.
موفق باشید

روح اله خدایی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.http://doktor-jalili-92.blogfa.com/

جالب بود .

سلام داداش روح اله!
ممنون که سر زدی. لینک کردم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد