سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

مولای من!!! من خواهم آمد....فقط به عشق رهبرم



امام سید علی:


" ما اطلاع داریم که این دفعه هم رسانه‌های رسمی و شناخته شده‌ی دشمن از مدتی پیش دارند طراحی می‌کنند دل مردم را نسبت به انتخابات سرد کنند، می‌خواهند مردم پای صندوق نیایند."

1392/02/16


به کوری چشم همشون خواهم آمد! فقط به عشق رهبرم

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

بسیجی های عزیز...کشتین مارو بااین جلیلی تون من ک باهر ادم اهل سیاست ومومن وسن گذشته ای پرسیدم ک این جلیلی ک بسیجیا اینقد خاطرشو میخان ب درد رییس جمهوری میخوره گفتن اصلاااااا....دقت کنین تو انتخابتووون دقت...
ممنون از وبلاگت...

سلام جناب!
بهتر نبود دلیل‌تون رو می‌نوشتید تا این‌که شاید منم قانع می‌شدم.
من تمام جوانب رو بررسی کردم و به نتیجه رسیدم که نوشتم جلیلی.
خوشحال شدم از نظرتون خوشحال‌تر می‌شدم با دلیل می‌نوشتی!

اشکان جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://http:/ashkan-wilson.blogfa.com

گند زدید تو مملکت خجالتم نمیکشی؟؟؟
معلومه تخمتم نیست ال نود داری و وان ایکس ا و ششصدی
تو چه میدونی اونی که که تو این 8 سال شرمنده زن و بچش شده چی میکشه؟؟
به خدا جنایتکارید شما بسه دیگه حال ما رو بهم زدید
فقط دکتر محمد باقر قالیباف
مرگ بر شما تندروهای کثیف

سلام!
جناب من تندرو هستم یا شما؟ با مرگ نوشتن‌تون!
حرف‌هام واسه ی چیز دیگه‌اس که با شناختی که ازت پیدا کردم، وقت گذاشتن برای توضیح دادن‌اش رو هم از دست دادی!
تایید کردم که ملت خودش قضاوت کنه!
راستی! شرمنده‌ی زن و بچه شدن ی چیز هس با علل و عوامل مختلف، 8 سال آقای احمدی نژاد دارای نقاط قوت و ضعف هس هم یه چیز دیگه و سوار شدن من به ال نود و گوشی 1 و ششصدی هم باز ی چیز دیگه.
دکتر قالیباف که فعلا که دارم این نظر رو می‌نویسم هنوز از گزینه‌ی دومم برای انداختن به صندوق حذف نشده اگه چندتا طرفدار مثل شما داشت واویلا بود اصلا رای نداشت!
ی دعا می‌کنم در حق‌ات: خدا یکم قدرت فهمیدن بهت بده و صبر. همین

نینجای سایبری جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام حاجی این چه حرفیه...خیلی هم خوب گفتی حالا اونایی که گفتی مادی بود...اعصاب خوردیا -جنگ وجدل-فحش ها-اینا که قیمت نداره داره؟..این وبتون هم به نوبه ی خودش خوب وبه جا بود...نماز امام زمان فراموش نشه...قراره امشب حسابی دعا کنیم وبسپاریمش دست جانباز کربلا...راستی بعد نماز ۱۳۳ بار اکشف کربی رو هم بخونید..ادامه هم داره ها این آیه من یادم نیست ...یاعلی...امیدوارم آپ بعدی مون بپر وبپررو شادی پیروزی باشه...

نینجای سایبری جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

راستی حاجی به خاطر این گفتم جای بچه های بسیج خالی چون تو نبش همه بودن الا...قصد بدی نداشتم مطمئن بود یه جایی از این شهرید...ببخشید ا یکم زبونتون گزنده است...

تنها جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

فقط گفتی به ماپرواز,پرواز
درزندان غیبت کی شود باز
بدون توچگونه پرگشاییم؟
برای هرعمل هستی سرآغاز
الهم اجل لولیک الفرج
یه حدیث بود توسمت خداگفتن که توروزقیامت اعمال هرکس روبانیت هاشون میسنجند....پس این همه ناراحتی براچندتاسوالی که به عنوان همسنگری پرسیده شده بودبراچی؟؟؟به امیدپیروزی حق فردا"یاحق"

سلام هم‌سنگر

چند بار ج نوشتم و دوباره پاک کردم. مگه روی سخن و نوشته‌هام شما رو در بر می‌گرفت؟

راستی ی بار دیگه نوشته‌تون رو بخونید. ی درد دل!این جور نوشته شده مگه نه!
هر حال منم ی درد دل نوشتم !!!
موفق باشید

حاجی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام ...
چون مطلب پایینی و نظراتش رمز دار شده، نظراتش و پاسخ‌هاش رو منتقل کردم این‌یکی پستم!
والعاقبه للمتقین

نینجای سایبری جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

حاجی مثل اینکه اونی داره میشه که نباید...الان به دوستام که تومساجدن زنگ زدم همه داشتن گریه میکردن...بغضم گرفته...یعنی چی میخواد سرمون بیاد؟....حاجی دعا کن....فقط دعا کنیم به دور دوم بکشه....یاعلی

نینجای سایبری شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

حاجی این نظر آخریم وحذف کن....دشمن شاد کنه...یاعلی رسیدم ته اینترنتم...گیگم تموم شد...

سلام آبجی ...
همه چی تموم نشده! تازه ایران می‌خواد راه‌های موفقیت رو بهتر و با قدرت تر ادامه بده. به نکات مثبت این قضیه نیگاه کن. من ی نظر گذاشتم که حسرت می‌کشم ولی الان که دارم بهتر فکر می‌کنم جای حسرت نیس. من به عنوان ی دانشجوی بسیجی و ی عمار کوچیک و کم سواد از بین عمارها به اصلح رسیدم و برای موفقیت‌اش تلاش کردم. وقتی داشتم حدودهای 15 ظهر رای می‌انداختم با یکی از دوستان صحبت می‌کردم که گفت رقابت بین قالیباف و روحانی هس. ی لحظه فکر کردم اگه به قالیباف رای بدم بهتر هس. ولی بعد این جمله‌ی امام سید علی یادم اومد که تاخیر در انجام کاری باعث عبث شدن اش می‌شه (نقل به مضمون) گفتم خب اگه تحقیق کردم و بهش رسیدم خب دیگه چه کاری. جمله‌ی امامم رو هم آوردم به این دلیل که اگه همون اول صبحی می‌رفتم و رای می‌انداختم دچار این تردید نمی‌شدم. هر حال جریان اصول‌گرایی که من پایبند به اون هستم می‌تونست با ی حرکت سیاسی به موقع از این کار جلوگیری کنه.
الخیر فی ما وقع
والعاقبه للمتقین
راستی جواب قبلی رو تو این پست دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد