سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

بدون عنوان !!!

سلام علیکم ...


به کوری چشم همه‌ی دشمنای این مملکت رفتم و رای انداختم!‌ انگشت جوهری‌ام رو هم فرو کردم تو چشم همشون!!!

والله


امروز ی پست می‌خوام آپ کنم که واسم خیلی خیلی مهم هس.

ی عکس و قسمتی از وصیت‌نامه‌ی شهید یوسف دانشیان بناب!

دایی یوسفم توی عملیات مرصاد و اسلام آباد غرب شهید شده! ی ارادت خاص دارم نسبت به ایشون! خیلی خیلی هم دوسش دارم! ی چند روز هس می‌خوام این پست رو بزنم هی امروز فردا می‌کردم!


شادی ارواح شهداء و دو تا دایی‌هام، حاج حسین دانشیان بناب و یوسف دانشیان بناب صلوات!


اللهم صل علی محمد و آل محمد


دایی جان شفاعت یادت نره ها!










خدایا! خودت شاهدی که چقدر دوست داشتم عالم فاضل بشوم و به این مردم خدمت کنم ولی چون دین تو را در خطر دیدم، خودم را ملزم به دفاع از دین تو نمودم. اکنون که بر میعادگاه عاشقانت می‌خواهم پرواز کنم، اشک شوق جلوی چشمانم را گرفته و نمی‌توانم در یک جا بایستم. 

مادر جان! اگر بعد از من به زیارت امام حسین (علیه السلام) نایل شدی، حال مرا پیش او باز گو کن و بگو که نوکر تو، آخرین صدایی که از زیر لبهایش بلند شد، حسین بود.

خدایا! چقدر حسین (علیه السلام) را دوست داشتم و خودت شاهدی که اسم حسین برایم عزیز بود؛ پس مرا از او جدا نکن. 

نظرات 11 + ارسال نظر
هواشناسی ایران جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://iw.blogfa.com

با درود

از وبتون دیدن کردم، وبت زیبا و پر باری دارین. بهتون خسته نباشید می گم

منم در مورد هواشناسی می نویسم البته به پای وب شما نمی رسه خوشحال میشه نظرت رو راجع وب من بگی

هواشناسی ایران http://iw.blogfa.com

سینا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://zoologist.ir

سلام دوست من
مطالب جالبی داری. اگه مایل به تبادل لینک هستی. وبسایت منو به اسم "دنیای حیوانات" و آدرس :http://zoologist.ir ثبت کن. بعد بیا به سایت من و قسمت تبادل لینک، بگو که به چه اسمی لینکت کنم

http://zoologist.ir/?page_id=248

حاجی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://sefeed.blogsky.com

سلام دوستان گلم ...
خسته نباشید
دیشب تا صبح دفتر بودیم و آرا رو می‌زدیم. هی خودم رو دلداری می‌دادم که به دور دوم می‌کشه ولی الان که ساعت 14:40 هس روحانی در صدر هس!!!
ساعت 11 جلسه بود نرفتم یعنی از خستگی!!!
الخیر فی ما وقع!!!

حسرت فقط همین !!!
ای کاش اونایی که بالا بودن یکم مثل حداد بودن همین!!! واقعا الان به مردی و اعتقاد حداد به نظام پی بردم.

مهدی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ http://ideaone.persianblog.ir/

حالا فهمیدی کاندید اصلح شما و چه کاندیدای ما چه ولع و حرص عجیبی برای ریاست و قدرت داشتند؟ حالا احساس منو داری سال 84 و سال 88 بزا یکم ناراحت بشی واست خوبه که زود فریب ظاهر و شعار رو نخوری.

سلام ...
نمی‌دونم مشکل آدم‌هایی از دست شما چیه؟
من نه فریب ظاهر رو خوردم و نه فریب شعار. الان هم با افتخار داد می‌زنم که به جلیلی رای دادم و اگه باز رای گیری شه باز رای می‌اندازم. الان هم دکتر روحانی رییس جمهور من هم هس و همون طور که برای آقای احمدی‌نژاد احترام قائل‌م برای ایشون هم قائل‌ام. البته بعضی دوستان خلط مبحث نکن‌ان. احمدی نژاد کجا و روحانی کجا. از اون مهم‌تر کاندید اصلحی که من رسیدم بهش یعنی جلیلی کجا و روحانی کجا. دکتر جلیلی برای من حداکثر بود ولی دکتر روحانی حداقل. خوشحال‌ام که باز با ادب تر شدی و مثل قبل ننوشتی. همین ی اصلاح هم واسه‌ی من مهم هس.
موفق باشید

تنها شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

به نام خدا
دیشب که درصندوق هاروبازکردن همه نفرات ازسرهنگش گرفته تانفرات فرمانداری به من خیره شده بودن میگفتن ازالان که نتیجه صندوق هامعلوم هس پاشوبروخونتون!!امامن باافتخارنشستم حتی بااین که ازصندوق اسم کاندیدموردنظرمن هم درنمیومدبازم افتخارمیکردم که این دفه اسم کاندیدموردنظربعضی هاازصندوق درمیومد"بعضی ها حالاجرات دارن بگن تقلب شده!یاآقاازقبل رئیس جمهورروانتخاب کرده!یامیگفتن صندوق روبازمیکنن آقابه کی رای بده اون رئیس جمهور میشه...شایدکاندیدمامغلوب انتخابات باشه ولی ماهمیشه خدمتگزارولایت هستیم درزمان هردولت که باشد"واین روز ه پیروزی ماخدمتگزارن ولایت هس وسیلی محکمی بردهن کسانی که این انقلاب وانقلابیون رو متهم به تقلب می کردند......حق همیشه پیروزهس حتی بالشکراندک......"الهم اجل لولیک الفرج"

سلام ...
خیلی خوشحالم که به چنین تحلیل خیلی درستی رسیدید.
من در اوایل این وبلاگ ی چند خط از امام سید علی آوردم که هدف اصلی و مهم در این حماسه، حماسه‌ی سیاسی هس یعنی مشارکت حداکثری و الان یکی از پر افتخارترین کشورها هستیم.
الان که داشتم می‌اومدم خونه. تو مسیر آبرسان با بچه‌ها بودیم. ی ساعتی تو ترافیک بودیم. نمی‌دونم این ملت چشون هس. کاندیدشون می‌بره می‌آن بیرون وقتی هم می‌بازن باز همون قضیه. الحدالله طیفی که متصل هس به جریانی که تو 88 تو بوق و کرنا کردن تقلب حالا اومده تو اصلی ترین جریان کشور و این سلامت نظام رو واسه‌ی جهان نشون داد.
والعاقبه للمتقین

آوای حرکت شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام منم همین حس رو داشتم البته با خستگی نه اینکه برجسمم بلکه به تنم می موند

سلام حاج ابراهیم ...

نوشتم تو ج دوستان. من ی نظر نوشتم ولی الان می‌بینم جای از دست دادن امید نیس. باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد باید رفت جلو و موفق شد.
البته منم ناراحتم از این که کاندیدای نزدیک‌تر به ولایت و اعتقادات امام موفق نشد ولی یادتون باشه امام سیدعلی گفت تو این انتخابات صلاح بعضی ها رای نیاوردن هس.
موفق باشی عزیز

آوای حرکت شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

به مالک بگوید برگردد اینجا مردم تحمل سختی ندارندفقط از عاشورا سینه زنی رو بلدند...امان نامه ای که عباس نگرفت امروز خیلی از مردم ما گرفتند
دلم برای آقا می سوزه و دوباره جام زهری در راه است...

مگه ما بسیجی‌ها مردیم داداش. نمی ذاریم ی کوچولو ناراحت شه.
من به یه لبخندش جونم رو فدا می‌کنم. همین واسن مهم هس.

ساکار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

الهی رضا برضائک تسلیما لامرک لامعبود سواک...
سلام ارزش رای دکتر جلیلی بارزشتر از رای میلیونی روحانی هست.
حق همیشه پیروزه

سلام علیکم ...
حتما همین طور هس
موفق باشید

مهدی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://ideaone.persianblog.ir/

روایت شده جلیلی در آخرین دور مذاکرات هسته ای رو به کاترین اشتون میگه: " این نشست ها دیگه فایده نداره باید دراز بکشیم! "

سلام راوی‌اش کی بوده اون وقت ؟؟؟

آوای حرکت دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام بر حاجی جون اگه دوست داشتی به این یکی وبلاگ ما هم بیا تو لینگ هام به اسم ستاد حرکت های جهادی معبری به آسمان نوشته شده

حتما حاج ابراهیم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

باسلام!من تازه وبتون رودیدم خوب بود اماکاش لاقل فضای وب شما شعاری نبود!اماچی میشه کردمابسیجی ها پرچم دارشعاردادن هستیم!!!!!!! عزیزای من چرابجای قبول واقعیت داری باز ازکسی میگین که هیچ کارمثبتی نکرده!!!!!!!!!!!!! جلیلی رو چنان بزرگش میکنین که آدم فکرمیکنه دارای مقام عصمت بود بجای دلداری واقعیت روقبول کنین!!!!!!!! البته نه که فکرکنین من طرفدارروحانی هستم هااصلا..........!

سلام جناب ناشناس
ما نه جلیلی رو بزرگ کردیم نه روحانی رو کم. فقط گفتم برای من جلیلی حداکثری هس و روحانی حداقل. همین. واقعیت هم این هس که گفتم رییس جمهور من جناب روحانی هس.
در ضمن من شعاری نیستم بلکه چیزهایی روو که به نظرم تو جامعه کم رنگ شده سعی کردم پر رنگ ترش کنم. همین
ممنون که نظر گذاشتین
والعاقبه للمتقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد