سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

عرفه با طعم حسین (ع)






خدایا! مرا چنان کن که از تو بترسم گویا ترا می بینم و به پرهیزکاری مرا سعادتمند گردان و به شقاوت گناه مبتلا مکن و در حکم قضا خیر مرا برگزین و قدر خود را بر من مبارک و فرخنده گردان چنانکه هرچه را دیر مقدر کرده ای زود نخواهم و هر چه را زود مقدر کرده ای دیر نطلبم.


خدایا مرا به خود توانگر گردان و یقین در دل من قرار ده و اخلاص در عمل من و روشنی در چشم و بصیرت در دین من و مرا از جوارح خود برخوردار گردان و گوش و چشم مرا وارث من کن و آنکه به من ستم کند مرا بر او پیروزی ده و انتقام مرا از او بخواه چنانکه من ببینم و آرزوهای مرا برآور و چشم مرا بدان روشن کن.



خدایا اندوه من ببر و عیب مرا بپوش و از گناه من درگذر و شیطان از من بران و از گرفتاریم رهائی ده و به بالاترین رتبه در دنیا و آخرت برسان.



التماس دعا

نظرات 15 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

mahzar-haq.blogfa.com

سلام مومن...
این وبلاگ استاد غریب رضا یکی از اساتید دانشکده وزارت امور خارجه دانشگاه تهران است تونستید سر بزنید

سلام علیکم ...

نگاه کردم و استفاده بردم ...

خدا اجرشون بده ...

نینجای سایبری یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

هزار خواهش و آیا

هزار پرسش و اما

هزار چون و هزاران چرای بی زیرا

هزار بود و نبود

هزار شاید و باید

هزار باد و نباد

هزار کار نکرده

هزار کاش و اگر

هزار بار نبرده

هزار پوک و مگر

هزار بار همیشه

هزار بار هنوز...

مگر تو ای همه هرگز

مگر تو ای همه هیچ

مگر تو ای نقطه پایان

بر این هزار خط ناتمام بگذاری

مگر تو ای دم آخر

در این میانه تو

سنگ تمام بگذاری
قیصر امین پور


سلام جالبه....خدایا دستهایم به سوی تو بلند است...مبادا منحنی جز تو شود...بگیرشان...من برای آمدن به سوی تو تنبل ام اما تو...برایم زرنگی کن خدا!به به حاجی این قسمتشم ماله خودم بود...راستی سلام....یاعلی

سلام علیکم ...

خیلی ممنون ...

ممنون ک سر می زنید ...

التماس دعا

باران... یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://baraniii72.blogfa.com/

به محرم که می‌رسی،
سوگوار عزیز فاطمه می‌شوی
و سینه‌زن و زنجیرزن ثارالله
و اشک برگونه‌هایت پرپر می‌شود...

به خود ببال که خدا خیرخواه توست،
که صادق آل محمد می‌فرماید:
«من اراد الله به الخیر فقذف فی قلبه حب الحسین وحب زیارته»

«هر کس خدا برایش خیر بخواهد محبت حسین
و شوق زیارت او را در دلش می‌گذارد.»

سلام علیکم ...

خیلی ممنون

یولدان گچن دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

سلام..
ممنون از فرازهای زیبایی که از این دعای پرفیض انتخاب فرمودید...
التماس دعا

سلام علیکم ...

ملتمس دعا

زینب(وب شهدا) دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

روز عرفه ...

اگر تشنه شدین و تشنگی شما رو یاد اذان انداخت و یاد اذان شما برد سمت سجاده ....

اگه بعد نماز ظهر دست بردین سمت مفاتیح و بدون خوندن حتی یه برگ از اون اشکتون جاری شد...

اگه موقع روزه بودنتون دلتون برای خدا تنگ شد...

اگه اونقدر به خدا نزدیکین که توی صفحات دعای عرفه هو اقرب من حبل الورید رو احساس کردید یادی هم از ادمهایی بکنین ک خیلی وقته به خدا سلام ندادن و اونقدر از خودشونو و خدا شرمنده ن ک روی سلام دادنم ندارن حتی ...

التماس دعا

نینجای سایبری دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام ...بروزم ومنتظر...منم ازا ون چفش ها میخوام....

سلام علیکم ...

سر زدم ...

تنها دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

حاجیان جمع اند دورهم همه.......

پس کجا رفته حسین فاطمه.....

حاجیان رفتند یکسردرمنا.......

پس چرااو رفته سوى کربلا....

او بجاى موى سر،سرمیدهد.....

قاسم وعباس واکبرمیدهد.....

سعى حج اوصفاباخنجراست....

مروه اش قبرعلى اصغراست......

سلام...
نمیدونم عرفه بدون امام حسین(ع) روبایدتبریک گفت یا......!!!!!
بنابه رسم روزعرفه مبارک باشه...
التماس دعا"

سلام علیکم ...

شعرتون عالی بود ...

ممنون از حضورتون ...

تخریب چی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

حاجیان گرم دعا و زائر اصلی برفت

رفته سمت کربلای پر بلا امشب حسین

اگر باشد گناه عالمینم

چه غم دارم که غمخوار حسینم...
التماس دعا داداش...

به به سلام داااش ...

دعای تخریب چی در حق حاجی حتما ب استجابت نزدیک هس ...

شما هم دعا بفرمایید قردش جان ...

ایمان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

ای خدای گنهکاران،ای پناهم....
وقتی بمناسبت امروز خودم رو جای تو میگذارم تمام وجودم از نمک نشناسی ها ضجه میزند...
ومن در حیرتم چه صبرانه آغوشت را باز کرده ای و بیقرار ناله ی منی!

سلام علیکم ...

ممنون ک سر می زنید ...

متن تون هم عالی بود.

التماس دعا

سوگند... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

عرفه آمد ومن هنوزدرکوچه پس کوچه های تنگ وتاریک دلم سرگردانم....هنوز دلتنگم و هنوز

غریب....امسال هم عرفه، اجازه ندادند عرفات باشم....نتوانستم همنفس با فرشتگان و همصدا با

مولایم در بهترین سرزمین"عرفات" نیایش کنم.


التماس دعای هدایت

سلام علیکم ...

خیلی ممنون از حضور تون ...

امسال هم عرفه اجازه ندادند عرفات باشم ...

التماس دعا

unknown سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://unknown313.blogfa.com/

خدایا مرا به خودم و خودت را به من بشناسان
میخواهم از تو ، خودت را بخواهم
.
.
.
التماس دعا

سلام علیکم ...

خیلی ممنون

تخریب چی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟ / نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟
برای طوف کویت جامه احرام بر بستم / گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یا نه ؟

سلام داداش گلم...
عیدت مبارک...
انشاالله دودان حاجی اولاسان...

به داااش گلم ...

آغا عید شما هم مبارک باشه ...

شعرت هم ک فوق العاده بود ...

شما هم حاجی لار ثاوابین داااا اولاسان. روزی تو هم بشه حج.

یولدان گچن چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

هوالحبیب..
دلخوش از آنیم که حج میرویم،غافل از آنیم که کج میرویم،کعبه به دیدار خدا میرویم،او که همینجاست کجا میرویم؟!حج خدا جز به دل پا نیست،شستن غم از دل عمناک نیست..
سلام...
عید سعید قربان مبارک...التماس دعا

سلام علیکم ...

خیلی ممنون از حضورتون ...

عید رو خدمت شما تبریک عرض می کنم ...

ملتمس دعا

آوای حرکت چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ق.ظ http://freenotion.blogsky.com

نشانم ده صراط روشنم را
خودم را، باورم را، بودنم را
خداوندا من از نسل خلیلم
به قربانگاه می آرم «منم» را...
سلام
عیدتون مبارک

سلام داااش ابراهیم ...

آقا عیدت مبارک. حاجی بشی ایشالله ...

امیر جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.shahadat319.blogfa.com

سلام میگم اگه این مدل قشنگ لینکاتون بهم نمیخوره ما رو هم لینک کنید
درضمن با افتخار لینک شدید

سلام جناب ...

هر چی سعی کردم وبلاگت باز نشد ...

بنده هم لینک کردم شما رو با افتخار البته ...


التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد