سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

عمی... ماء


تقریبا به کربلا رسیده بودیم ...


داشتیم کنار هم راه می رفتیم که دیدم صدای هق هق یکی از رفقا بلند شد !!!

نگاهش کردم گفتم چی شده ؟!!!

اشاره کرد به دختر چند ساله ای که دم موکب ایستاده بود و لیوان آب را گرفته بود دستش

و با صدای بچه گانه ای به رفیقمان آب تعارف می کرد:

عمی... ماء !!!! ( عمو... آب )





حاجی: 

سلام رفقا ...

برخلاف اینهایی که هنوز به تعهدات نصفه و نیمه امریکا خوشبین‌اند و تحریم‌های جدید را به رویشان نمی‌آورند، چه خوش گفت حضرت روح الله (ره): «اگر امریکا و اسرائیل لا اله الاّ اللّه  بگویند، ما قبول نداریم؛ چرا که آنها می‌خواهند سرِ ما کلاه بگذارند.»


من سه تا "شین" دارم


آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی می‌گفتند که من سه تا شین دارم: شرع، شعور و شعار، که البته شعار آخر از همه است. اگر شرع و شعور نباشد، شعار اثرگذاری و بُرد ندارد و مضر و دشمن‌ساز هم هست. امام حسین(ع) برای چه شعارش در طول تاریخ بُرد داشت؟ برای این‌که با شرع و شعور همراه بود.



والعاقبه للمتقین




نظرات 34 + ارسال نظر
fa چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://hamkelasi.blogfa.com

روزی روزگاری خدا ما را آفرید تا آدم باشیم
قصه ما به سر رسید خدا به خواستش نرسید...

سلام ...

چ عرض کنم والله، زیاد موافق جمله تون نیستم ...

دلیل هم بماند ...

خادم الشهداء ( محسن ) چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام داداش.....

این چند روز شعار من اینه تو دانشگاه.....

مرا با درس و مشقم نیس کاری / تمام عمر تعطیل حسینم ( ع )

سلام داداشم ...

حیف دانشگاهتون نیس اینا رو بخونی، اون باری ک من اومدم، خیلی روشنفکر بودن، آداما حالت ال وریردی، من فرق المز دا ...

ولی این شعر عجب شعری هس مخصوص ایام امتحانات

علمدار غریب.. پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

با سلام و احترام..
خدا قسمت کند ماهم لایق زیارت حرم خوبی ها باشیم..مطمئنا کاروان پیاده تا کربلا رو از تلویزیون مشاهده میکنید..دل پر میکشد برای لحظه ای بودن در حس و حال کربلا..
ان شالله که قسمت تمامی بسیجی های مخلص این نظام شود.
محتاج دعا

سلام علیکم ...

خواستم از کربلا بنویسم ولی دیدم سید شهیدان اهل قلم ب خوبی تفسیر کرده آن را:

"بسیجی عاشق کربلاست و کربلا را تو مپندار که شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نام‌ها. نه، کربلا حرم حق است و هیچ‌کس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نیست.
کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر. ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن‌گاه روانه‌ی دیار قدس شویم."

هر حال ممنون از لطف تون، انشاءالله روزی شما هم بشه ...

فاتح سوسنگرد شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.basej2009.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما
وبلاگ بسیار زیبایی دارید خوشحال میشیم به وبلاگ ما سری بزنید شهدای پایگاه ما هم شما را دعوت کردن اگر خوشتون آمد ما را با نام فاتح سوسنگرد لینک کنید به ما اطلاع بدهید تا شما را هم جز افتخارات خادمین شهدای عزیز و ولایت بدانیم

سلام علیکم ...

با افتخار لینک شدید ...

امیر شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

شب یلدا قدم آرام بردار....
یلداتون حسینی...

سلام علیکم ...

لطف فرمودی آقا

امیر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://shahadat319.blogfa.com

سلام کم پیداییا
اگ وقت کردی ی سری به ما بزن....

سلام ...

آقا ما هستیم ولی امتحانات ( مثلا دیگه )

چشم سر می زنم آقا ...

زینب(وب شهدا) سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

آخر شبی رسد که به جرم جنون و عشق

ما را به کرببلای تو تبعید می کنند...

سلام.عزاداری هاتون قبول.
منم ازدعای خیرتون بی نصیب نفرمایید.

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، ممنون، چشم و محتاجیم ب دعا

سوگند... چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

+کربلآ ! بآ تو قرآری دآشتهـ اَمــ ..

یآدَت هستـــ ؟؟

گفتهـ بودَمـــ زود به زود مرآ [صدآ] بزن

وگرنهـ میمیرمـــ ..

کربلآ ! میشود [دلتنگــِـ] دیدنَمـــ شوی ؟؟



سلام علیکم
پست خوبی بود
ما رو هم دعا بفرمایید
یا علی

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، ی بار کربلا دعوت کرد من قیافه گرفتم و نرفتم. از اون وقت روی خوش نشون نداده !!!

محتاجیم ب دعا

تخریب چی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام قردش نه وار نه یوخ؟
کربلا کوته ترین راه است تا درگاه دوست..‌.
فردا بیا پیام زور ببینمت یکی دو تا نامه است در مورد جنوب بایستی پیگیر بشیم.. .
قوربانام... نگو خودم میدونم تو هم بایرامی!!!»

سلام داداش ...

آقا لطف کردی، صفا آوردی ...

گوی گووووووووم بیه گلدیم

یکی می گه حاجی نعش کش شما بگو بایرام ...

ولی آبایرام یکی دیگه هس هاااا، کدها رو اشتباه نگیر خوب منم بگم استاد اسدی شوما هستی، ن آخه خوبه ... ؟

نینجای سایبری پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام...ما به این برچسب ها دلخوشیم...منکه خوشم میاد مخصوصا وقتی استاد کم میاره میگه تفکرتون افراطی هستش خانوم....من که به شخصه کلی انرژی مثبت میگیرم...
ان شالله همین زودی ها پست کربلایی شدنتون...یاعلی

سلام علیکم ...

حاج همت خوب گفته ک حاشا ک بسیجی میدان را خالی کند ...

و اگر غیر از این بود، بایستی بعضی معادلات عوض می شد ...

ب همچنین و لطف فرمودید

باران... پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

همونیه که تعصب داره، اعصاب هم داره.
همونیه که ریش داره، ریشه هم داره.
همونیه که میل داره ،تحمل هم داره.
همونیه که دوست داره،اما دوست دختر نداره.
همونیه که همیشه فریادش تو گلوش میمونه اما با هر فریادی هم صدا نمیشه.

بعله!!! درکت میکنم "برادر"...
یادت نره در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها((شهید آوینی))

..........................................
سلام...نوحه ی وبتون عالیه خیلی...
التماس دعا

سلام علیکم ...

امام ( رضوان الله علیه ) ک فرمودن "در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام"

"اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید؛ والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند."

لطف فرمودید، محتاجیم ب دعا

خادم الشهداء ( محسن ) پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

سلام حاجی.....

یادت نرده امام گفت ای کاش منم یک پاسدار بودم

ی بحث دیگه هم هس ک بعضی از افراد خودشون رو تو ظاهر خوب نشون میدن و افراطی ولی پشت پرده ی خبرهای دیگه هم هس....

حاجی مداحی وبت خوبه هااااا!!..........

التماس دعا......

یا حق

سلام قردش جان ...


بعععععععله دا، یا الله دا ...

همین شماها باعث شدید ک حرف های امام تحریف شه و بعضی بلند شن بگن خود امام می خواست با آمریکا دست دوستی بده، والله ...

محتاجیم ب دعا

راستی وحید می گه ( معذرت می خوام یا حق !!! )

تنها جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

شیطان به خداوند گفت:

چگونه است که بندگانت تو را دوست دارند و تو را نافرمانی میکنند

در حالی که با من دشمنند و از من اطاعت میکنند.!!!!!!

خطاب رسید که ای ابلیس:

به واسطه ی همان دوستی که با من دارند و دشمنی که با تو ،

از نافرمانی های آنان در میگذرم...


سلام....

بسیجی بودن یعنی عاشق بودن,عشق رو هم تادگیرش نباشی هرچقدرهم تعریف کنی میگن دیونه است,کاراش غیرعادی هس ,
ولی کاش یه بارتجربه کنن این عشق بسیجی بودن رواونایی که افراطی میگن به کارایی بسیجی ها....

کلابسیجی بودن خوبیش به شنیدن حرفایی جوروناجورازاطرافت هس,شاید این حرفا وطعنه زندن هابتونه لیاقت یه سیلی خوردن تورکاب امام زمان رو نصیبمون کنه............


اجرتون باسید الشهدا"...
یاحق"...

سلام علیکم ...

خیلی ممنون ک لطف کردین و نظر گذاشتین ...

کاملا درسته، کسایی ک نتونستن بچشن مزه بسیج رو نمی دونن و نمی تونن درباره اش حرف بزنن و درست اظهار نظر کنن ...

من خودم همیشه ب رفقا گفتم ک هر چی یاد گرفتم و هر چی دارم رو از همین بسیج و بسیجی ها آموختم ...

التماس دعا

بیر الله بنده سی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلاممممممممممممممم قردش. راستش چنتا صفحه تو وب باز کردم که یهو صدای دلنشین حاج رضا دیوونه ام کرد. یکی یکی گشتم تا پیداش کردم. این بود که اومدم یه سلام عرض کنم.
راستی اگه خواستی همینو تصویریشو دارم مال امسال روضه حضرت حر هست.
دیشب هم کلی جا خوردم با احوال پرسیت!

به داااش حسن خودمون ...
سامن علیکم ...

آره داداش خودم تصویری اش رو دارم، وسط های روضه دستمال سیاهش رو ک رو سرش بسته می اندازه رو صورتش ک کسی گریه اش رو نمی بینه و دیگه عالمی می شه روضه ...

دلم گرفته، دل من از عالم و آدم گرفته

خیلی وقت بود می خواستم بذارم خب دیگه قسمت این شد دااااا ...

احوال پرسی درست اش همینه دیگه، دو تا مرد بایستی این جور حال احوال کنن، والله

علمدار غریب.. جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

چه بگویم که وقتی حال و هوایم سخت دلتنگش میشود ؛حاج ابراهیم خودش پا پیش میگذارد و از شرم همه دنیا روی سرم خراب میشود...
عکس حاج ابراهیم خیلی زیباست...
تو یکی از این عکس زیبای حاج ابراهیم پایین عکسش نوشته بودند: با نگاه آخرینش خنده کرد ...ماندگان را تا ابد شرمنده کرد...
شرمنده ام کرده است حاج ابراهیم همت...
دعا که امسال لایق دیدار دوکوهه اش و طلائیه اش باشم..
جزیره مجنون...
محتاج دعا..
اجرتون با خود حاجی...

سلام علیکم ...

رفاقت آنهم از نوع همت و نه بهتر ک بگویم حاج همت ...
خوش ب حالتان ک رفیقتان حاجی هس، من قدیمآ سلام علیک داشتم ولی ...
شروع وبلاگ سفید: حاجی، عکس حاج همت برای شناسایی وبلاگ و ... ولی ...

ان شاءالله توفیق داشته باشیم همه قطره ای از محبت شهداء بر ما بچکد ...
لطف فرمودید و محتاجیم ب دعا

سوگند... جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

جریمه مشق امشب ...!

صد بار بنویس ... !

آقایی که یادش نبودم ... !

در قنوتِ نمازش ، یادم کرد ... !!!

الهم عجل لولیک الفرج

---------------- -----------------
سلام علیکم
پست خوبی بود
التماس دعای...فرج

سلام علیکم ...

خیلی ممنون ک سر می زنین و نظر می ذارین ...

جریمه امشب! جریمه من ب اندازه صفحات آسمان و مرکب دریاها و قلم درختان تمام تاریخ هست تا جایی ک ...

العجل یا حجه الله و ادرکنی آقایم

لطف فرمودید و محتاجیم ب دعا

امیر شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://shahadat319.blogfa.com

حاشا....
سلام حاجی جان
مثل همیشه فوق العاده بودی....
راستی اگه دلت برا خدا تنگ شده ی سر پیش ما بیا

حاشا ...

آقا سلام علیکم ...

لطف کردی، حتما سر می زنم، از ابراهیم خبر داری؟

زینب(وب شهدا) شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.
نوحه وبتون فوق العاده س..
نمیتونم ازش دل بکنم..
التماس دعا

سلام علیکم ...

لطف دارید، انصافا خیلی عالی هس، حالا تصویری اش ی حس دیگه داره، اگه تونستم امشب آپ می کنم روی وبلاگ فایل تصویری رو ...

محتاجیم ب دعا

72 شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام علیکم...

امام خامنه ای:
«من خیلی نگران زبان فارسی ام؛خیلی نگرانم.سال ها پیش ما،در این زمینه کار کردیم،جمع کردیم کسانی را دور هم بنشینند.من میبینم کار درستی در این زمینه انجام نمی گیرد و تهاجم به زبان خیلی زیاد است.»


من خودم شخصا وقتی به جای بعضی کلمه های خارجی مثل:فایل-کنتاکت-ایمیل و... ،معادل فارسی پیدا میکنم میبینم اگه بخوایم استفاده کنیم هر برچسبی رومون میزنن..

اما....حاشا! که بسجی میدان را خالی کند...

دلاورای بسیجی باید پیش قدم باشن.حداقل بعداز فرمایش آقا..

دلیل نظر گذاشتنم اینه که فرمودین:.....آپ میکنین....

سلام علیکم ...

خیلی ممنون، دو ساعت دارم فک می کنم ک چرا این رو نوشتید آخه، ورای نامتون ک نفهمیدم کی هستین ... ؟

و اما اصلاح کردم، الان بارگذاری می کنم، جب ببخشید الان فایل تصویری مداحی را خواهم فرستاد. ( مفهومش نرسید می دونم )

من ن بخاطر برچسب این رو نوشتم و ن چیز دیگه، ( آپ می کنم )
و اصلا برام مهم نیس کسی ب خاطر بسیجی بودن و ریش و تیپ مذهبی برچسب بزنه ( خدا رو شکر تا حالا خیلی هم با تیپ بسیجی احترام دیدم )

می دونید مشکل اصلی کجاس ؟

اینجا بحث روی نامگذاری نیس روی این هس ک "بایستی روزی برای دانستن علم، فارسی بدانند" هس ...

فرمایش رهبری هس تو گیومه ...

فعلا حسش نیس بحث کنم، حالا بماند ...

فایل رو هم نمی دونم ( برید تو فرهنگستان بگردید ببینید چی می شه ) فایل رو هم فعلا وقت نشد بالا بیارم - بار گذاری کنم نمی دونم آخه چی می شه، من ک رشته ام تو دانشگاه نرم افزار هس نگفتن بهمون، شما می دونید بگید ...

راستی فرمایش آقا رو ک قسمتی اش رو گذاشتید، می تونید تاریخش و یا اصلن کل بحثی ک مطرح شده و مطرح فرمودن برام بذارید، ممنونم

72 یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

khamenei.ir >صفحه اصلی > نقشه راه > جدول | مرور سریع بیانات در دیدار اعضای شوراى عالى انقلاب فرهنگى>ذخیره پرونده(معادل فایل!!)pdf > صفحه 3>از آخر مطلب سوم.

میتونید از آدرسی که گفتم ذخیره بفرمایید.

جناب؛منظورم و کلا با سوءتفاهم متوجه شدین!(قصدم توهین به احدالناسی نبود)

واینکه با بکاربردن بعضی معادل های فارسی،مورد مسخره بعضی افرادی که متحجر میگن بهمون قرار میگیریم،اصل مخاطب من بودن!

خیلی ممنون، سر می زنم ...

منم نگفتم توهین کردید ک اگه توهین بود جواب تون رو ی جور دیگه می دادم ...


چرا خلط مبحث می کنید آخه. وقتی ی کلمه ای مفهومش درست نمی شه بکار بردنش درست نیس آخه ...

واقعا ( حداقل توی رایانه همون کامپیوتر اجنبی ها ) بعضی کلمات هس تا استفاده نکنی نمی تونی منظور و مفهوم رو برسونی، وقتی چیزی نامگذاری شد به اون اسم می خونن اش دیگه ربطی ب متحجر و اینا نیس ک ...

انگار می گید ی چیزی هس سفیده، تو آسمون هس، شبا می آد تو آسمون، خب اسمش ماه هس ...

ولی در مورد این ک زبان ها، چ زبان خودمون و چ فارسی در معرض آسیب هس بحثی ندارم، گفتم ریشه یابی کنیم، ای کاش می شد ی بحث مفصل کنم ک چرا این موارد رو میگم ...

شما فرض کنید چرخ بال رو ما اختراع می کردیم و ب همه دنیا می گفتیم این وسیله چرخ بال هس، خوب اسم اون می شد چرخ بال ولی حالا اون وسیله هس هلیکوپتر حالا هی شما ابرو بکشید، اسم بذارید تا بیاد تو واژگان و رواج پیدا کنه اون وسیله خودش منقرض شده ...

علمدار غریب.. یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

با سلام و خدا قوت
همه از مداحی که تو وبتون گذاشتید تعریف میکنن..چه مداحی هست؟؟؟ از کدوم مداح؟؟؟
در حالی که من اصلا مداحی از وب شما ندارم ونمیشنوم...
نمیدونم مشکل از کجاست..!!!!
چون برا وبلاگ خودمم مداحی یا نوا میزارم پخش نمیکنه..شایدم پخش میکنه و فقط مخاطب وبم میتونه دریافت کنه نه خود کاربر وبلاگ..
نمیدونم مشکل از خود بلاگفاست یا تنظیمات وب من...
به هر حال ممنونم و سپاس...
محتاج دعا

سلام علیکم ...

فایل صوتی رو گذاشتم برای دانلود ( رفقا تو رو خدا نگین ک چرا فارسی رو ب خطر انداختین ها ) می تونید گوش کنید ...

لطف فرمودید و محتاجیم ب دعا

علمدار غریب.. یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

پوزش و معذرت...و سلامی دوباره...
یه سوال تو ذهنم بوده که میخوام بپرسم..
این چیه که وقتی یه نظری برای شما میزاریم اینهمه امتیاز منفی میخوره...!!!!
این امتیاز منفی ها رو کیا میدن؟؟؟
اکثرا منفی ها بیشتر از مثبت ها هستند...
البته ناگفته نماند که گاهی منفی دادن لازمه...اما به وقتش...
دلیل منفی دادن ها رو نمیفهمم...
محتاج دعا

والله چ عرض کنم آخه !!!

مخاطبین دسترسی دارن. خدا رو شکر بلاگ اسکای چیزی برای دسترسی ب این قسمت قرار نداده، البته بعضی ها قبلن خودشون رو معرفی کردن و گفتن ک منفی می دن ب همه، این وسط بعضی رفقا مقل تخریب چی عزیز همیشه منفی خور بوده، من کاره ای نیستم ...

موفق باشید

72 یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

ممنون از راهنماییتون،متوجه شدم.

در هر حال مطالب پر محتوایی دارین..

وممنون از قلم زیبایی که در ارائه مطالب دارین.

قلم زیبام رو ب کسی نشون ندادم هاااا، شما کی دیدین ؟!؟

هر حال لطف فرمودید و ممنون ک متذکر شدید، وقت کردم اون فرمایشات رو توی رایانه ذخیره و اگه توفیق شد می خونمشون ...

دعا بفرمایید ...

زینب(وب شهدا) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام دوباره....

ممنون ک لینک دانلودوگذاشتید..

سلام علیکم ...

لینک دانلود مربوط ب فایل با کیفیت خوب و کامل هس ...

تخریب چی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام داداش...
اومدم بگم عشق است حمید علیمی ... میخواستم از مداحی حاج رضا تعریف کنم ولی وقتی دیدم "بیر الله بنده سی" اومده تعریف کردم پشیمون شدم گفتم حاج حمید علیمی رو تنها نذارم...

سلام داداش ...

تا حالا از علیمی نذاشتم رو وبلاگم، بایستی یکی باحالش رو پیدا کنم بذارم ب احترام شما ...

آقا لطف کردی سر زدی

72(حسین) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام علیکم...

جناب حاجی..عرض کردم «متوجه شدم» نه متذکر!!

متوجه شدم چه دیدگاهی نسبت به مطلب دارین!!

حضرت آقا در این سخنرانیشون صریحا به واژگان فارسی اشاره کردن؛درمورد پیشرفت علمی که فرموده بودن باید تا جایی پیش بریم که برای یادگرفتن علم، زبان فارسی بیاموزند؛یک مبحث دیگست؛که قابل بحثه!

توصیه میکنم پرونده صوتی جلسه حضرت آقا با شورای عالی انقلاب فرهنگی و گوش کنین تا متوجه لحن فرمایشات آقا درباره واژگان فارسی،بشین.

سلام علیکم ...

بحث دیگه نیس! من دیدگاه خودم رو می گم. اینها همشون در انتها متصل و مربوط ب هم هستند ...

ولی خیلی ممنون رفتم و اون متن رو خوندم، اگه لحن حضرت آقا واقعا مهم هس ک فرمودید، ب متن صوتی اون جلسه هم گوش کنم ...

این اواخر صدا و سیما ک مباحث آقای ازغدی رو نشون می دادن ایشون هم ک راجع ب اون جلسه حرف داشتن رو گفتن و تقریبا ی پیش زمینه داشتم راجع ب موضوع ...

هر حال بحثی ک مطرح هس، با قبول تمام مواردی ک فرمودین، ب طور مثال در همین بحث رایانه و اینا، واقعا واژگان فارسی محدود هس و بعضا کلمه و جمله فارسی برای انتقال اون نیس. یعنی ی کاری رو طلب می کنه ک ...

من هم عرض می کنم رفتم و اون متن رو دیدم و می نویسم ک درسته من ب عنوان بسیجی و کسی ک اسم بسیج رو یدک می کشه بایستی بیشتر از رفقام و هم رشته ای هام ب این موارد اهتمام داشته باشم، از نقدتون و نکته ای ک متذکر شدید برای بحثم واقعا ممنونم ...

موفق باشید

شهیده یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://shahideh71.blogfa.com

سلام !!
با ایران وبحران سالمندی به روز ومنتظر شمام...[گل]

سلام علیکم ...

سر می زنم ان شاءالله ...

علمدار غریب.. یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

با سلام و شب خوش..
وبلاگ علمدار غریب به روز شد..
این وبلاگ از این پس هر هفته روزهای شنبه به روز خواهد شد..
.........
ودر مورد وبتون هم(دلستان)حتما سری میزنیم...
محتاج دعا

سلام علیکم ...

سر زدم و نظر گذاشتم

لطف فرمودید و دعا بفرمایید

خادم الشهداء ( محسن ) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com

حاجیییییییی

چرا من 5 تا منفی خوردم؟

چرا مسئولا رسیدگی نمیکنن؟

سلام علیکم ...

والله چ عرض کنم آخه !!! دست های پشت پرده ...

الان این رو ک نوشتی فک کنم بالای 10 منفی بخوره هااااا

72 دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام علیکم...

نه دی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید..

لبیک یاحسین..

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، التماس دعا

شهیده دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://shahideh71.blogfa.com

علیکم سلام...ممنون که اومدین..
این وظیفه ماست که این تفکر و اصلاح کنیم...این دهمین بار بود که آقا در باره این موضوع صحبت داشتن،فرمودن ده سال دیگه دیره...دیگه وقتشه ما بعد از انقلابیها هم به شعارامون جامه عمل بپوشونیم و به تکلیفمون عمل کنیم، نکنه ما هم بشیم اهل...

سلام علیکم ...

حالا اینا همشون ب کنار، یکی از رفقامون ب شوخی می گف ک حالا ک رهبری امر فرمودن ما روی پنج تا بچه برنامه ریزی کردیم ...

لطف فرمودید، این بحثی هس ک واقعا نیاز ب توجه بیشتر داره ...

موفق باشید

یولدان گچن دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.kohnerefig.blogfa.com

ما باید ثابت قدم باشیم.خدا شاهد است که این صحنه هایی که دارد از مقابل چشمان ما میگذرد کمتر از صحنه های قبل از اسلام نیست.در صدر اسلام آقا ابا عبدالله(ع)،هفتاد و دو تن یارداشت.همه اش هفتاد و دو تن بودند که میروند وشهید می شوند.الان چیز دیگری دارد اتفاق می افتد.صحنه ای از بچه های تخریب لشگر برایتان تعریف میکنم .در مرحله دوم رسیدند به سیم خاردار یکی در گردان مالک روی سیم خاردار می خوابدو می گوید:"پایتان را روی من بگذارید و رد شوید"بچه های بسیج پا بر روی پشتش می گذارند و می گذرند.او روی سیم خاردار می میرد.یک مین زیر شکمش منفجر می شود و شهیدش میکند.
کسی این قدر عاشق!مگر عشق بدون شناخت میشود!عشق بدون شناخت معنا ندارد...این شناخت میخواهد که یکی روی مین بخوابد....تا درک نباشد نیت ها پاک نمی شود.
(بخشی از سخنرانی حاج همت در خاتمه عملیات والفجر 4)

سلام علیکم ...

لطف فرمودید ...

برای اینکه خدا لطفش و رحمتش و آمرزشش شامل حال ما بشه باید اخلاص داشته باشیم...

و برای اینکه ما اخلاص داشته باشیم، یه سرمایه می خواد که از همه چیزمون بگذریم...

و برای اینکه از همه چیزمون بگذریم باید شبانه روز دلمون و وجودمون و همه چیزمون با خدا باشه...

انقدر پاک باشیم که خدا کلا ازمون راضی باشه...

قدم بر می داریم، برای رضای خدا

حرف می زنیم، برای رضای خدا

شعار میدیم، برای رضای خدا

می جنگیم برای رضای خدا

همه چی، همه چی، همه چی خواست خدا باشه...

که اگر شد پیروزی درش هست...

چه بکشیم و چه کشته بشیم، اگر اینچنین بشیم،

پیروزیم و هیچ ناراحتی نداریم و شکست معنا نداره برامون...

< شهید حاج محمد ابراهیم همت >

سوگند... دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://77sogand92.blogfa.com/

خالقــــــــــــان 9 دی هنوز زنــــــــده اند ...

-----------------------------------------
سلام علیکم...
به روزم
خوشحال میشم اگه سر بزنید
------------------------------------------
نوحتون خیلی عالیه
خیلی
------------------------------------------
التماس دعای هدایت...

سلام علیکم ...

لطف فرمودید، حتما سر می زنم ان شاءالله ...

محتاجیم ب دعا، دعا بفرمایید

تخریب چی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

بعد از رکوع و سجده و بعد از قیام از دور ...هر شب دو زانو می زنم با احترام از دور ... دستی به روی سینه و دستی به سوی تو ... روی لبم گُل می کند : آقا سلام از دور... السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...

......
دعا میکنم در آخرین روز های صفر،

پیامبر، مشکل گشای غمهایتان ،

غریب مدینه ، شفاعت کننده قیامتتان ،

حسین ، خریدار اشکهایتان ،

خورشید طوس ،ضامن دعاهایتان ،

ومهدی فاطمه ، سایبان دلتان باشد...

التماس دعا داداش...

سلام قردش جان ...

لطف الیب سن داداش ...

یا وجیها عندا الله، اشفع لنا عندالله ...

محتاجیم ب دعا داااش، دعام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد