سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

استخاره بد آمد ...



حال این روزهایم ...




بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم والعن اعدایهم 


استخاره بد آمد

مردی تصمیم داشت سفر تجارت برود به خدمت امام صادق(علیه السّلام) که رسید درخواست استخاره ای کرد، استخاره بد آمد، آن مرد نادیده گرفت و به سفر رفت اتفاقاً به او خوش گذشت و سود فراوانی هم برد امام از آن استخاره در تعجب بود پس از مسافرت خدمت امام رسید و عرض کرد:
یابن رسول الله ! یادتان هست چندی قبل از خدمت شمارسیدم برایم استخاره کردید و بد آمد، استخاره ام برای سفر تجارت بود به سفر رفتم و سود فراوانی کردم به من خوش گذشت.
امام صادق(علیه السّلام) تبسمی کرد و به او فرمود: (در سفری که رفتی یادت هست در فلان منزل خسته بودی نماز مغرب و عشایت را خواندی شام خوردی و خوابیدی و زمانی بیدارشدی که آفتاب طلوع کرد و نماز صبح تو قضا شده بود؟
عرض کرد آری . حضرت فرمود: اگر خداوند دنیا و آنچه را که در دنیاست به تو داده بود جبران آن خسارت (قضا شدن نماز صبح) نمی شد

 (جهاد با نفس/ج۱/ص۶۶)
نظرات 4 + ارسال نظر
نادم شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم، .......................................... مینویسم از غم و دردم شاید آروم بشه درد درونم ، رویاهام بر باد رفته اما قلم نوشتن نه. در پناه حق...

سلام داداش ...

قرار بود سر بزنم، اونقدر سرم شلوغ شده ک نشد ...

ممنونم از لطف‌ت ک باز هم نوشتی واسم ...

مث همیشه زیبا نوشتی ...

نادم یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمیکند.مرا در آغوش خود بگیر،دلم آرامشی خدایی میخواهد…

دکتر شهید، چمران:

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.

التماس دعا

نادم شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

خوبم...بـــــــــــاور کنیـــــــــــد..


اشکهایم را ریخته ام...غصه هارا خورده ام...

نبودنهارا شمرده ام...

این روزها که میگذرد خـــــــــالـــــی ام...

خـــــــــالـــــی از خشم، نفرت،دلتنگی... وحتی از عشق...

خــــــــــــالـــــــــــی ام از احساس

سلام دوست من ...

بعضی وقت‌ها بهت حسودی‌ام می‌شه. می‌دونی چرا؟

دوست داشتن زیباست. انسان ک یاد بگیره دوست داشته باشه راحت‌تر دل می‌بنده. حالا اگه عشق‌اش ...

دنبال ی عشقی می‌گرده برای همیشه. برای خودش باشه. هر جا رفت بتونه باهاش قدم بزنه. هر وقت بهش فک کرد بدونه اونم بهش فکر می کنه، بدونه اون بیشتر دوسش داره، بدونه اون عاشقش هس ...

خدا ...

داداشم تو این شب‌ها منم دعا کن ...

ـــــــــــــــــــــــــ

اینو هرچقد زدم نیومد، ارور داد، فک کنم از سیستم من باشه

سلاام چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://salamdost14.mihanblog.com

سلام
طاعات وعبادات شماقبول
التماس دعا

علیکم السلام ...

محتاجیم ب دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد