سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای
سفیـــــد

سفیـــــد

عمار امام خامنه‌ای

کربلا ...


گاهی بعضی جملات و حرف‌ها برای همیشه در ذهن و قلب‌ات حک می‌شوند. چندین بار هم ک بنویسی باز هم می‌خواهی بهانه‌ای داشته باشی برای دوباره نگاشتن آن. این برای بالایی ...


می‌گفت: "ک با رفیقم شب عاشورا نشسته بودم. اخبار 20:30 گفت ک زائران کربلا می‌توانند ب راحتی از مرز عبور کنند. رفیقم گفت بریم. گفت گفتم کجا؟ گفت کربلا.


دو روز در مهران علاف شدیم. هرکاری کردیم ویزا حل نشد. مجبور شدیم 350 کیلومتر برگردیم و ویزا بگیریم. گرفتیم و برگشتیم. مرز مهر را ک آن پایین زد در دلم غوغا شد. و سوم آقا کربلا بودیم ..."


جوری تعریف می‌کرد ک انگار همین بغل گوشمان رفته. راحت. با خودم گفتم روسیاهی ک شاخ و دم نمی‌شناسد. واگرنه ک اگر دعوت شده بودی ...



بسیجی عاشق کربلاست و کربلا را تو مپندار که شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نام‌ها. نه، کربلا حرم حق است و هیچ‌کس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نیست.


کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر. ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن‌گاه روانه‌ی دیار قدس شویم.


هر حال اربعین است و پای پیاده تا کربلا و خوش ب حال آن‌هایی ک دعوت شده‌اند ...


خدا را شکر من هم کسی را پیدا کردم ک برایم دعا کند و اربعین چند قدم از طرف من قدم بزند در راه حسین (ع). من روسیاه ب این هم راضی می‌شود.


محسن (خادم‌الشهداء) راهی کربلاست ...


نظرات 2 + ارسال نظر
تخریب چی یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

مرا آبرویی به پیش خدا نیست...
به پرونده ام جز گناه و خطا نیست...
زیاران مخلص،من خسته دل را...
تمنا به جز التماس دعا نیست...

سلام...
کیف احوال؟
انشاا... به یاد خاطرات راهیان نور ، همگی دسته جمعی قسمت بشه بریم اربعین زیارت...
یاحق...

سلام علیکم ...

یاشا؟ نه خبر؟

ان‌شاءالله الله هامیه بیزی د اولارین ایچینده کربلای ایستیه ...

چوخ ممنون ک باش ویردون ...

برای منی که جامانده‌ام دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

کربلا به رفتن نیست،
به شدن است؛
که اگر به رفتن بود،
شمر هم کربلایی است!

شهید سید مرتضی آوینی

ممنون از متن، عالی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد